Bra dag!

Publicerat: 2010-10-15 Kl: 20:26:08 | I kategori: Allmänt


I dag höll jag Milo hemma då det går så mkt förkylningar på dagis nu och jag ändå inte hade något speciellt för mig på förmiddagen :)
Vi var ute på förmiddagen och plockade löv  och ekollon:) Vid 12 tiden kom Milos gammelmormor hit och passade honom medan jag åkte till bilskolan! Det hade gått jättebra då han nästan sov hela tiden jag var borta :) Själv körde jag 80 min lektion och tränade mycket på körfältsbyten. Det gick superbra förutom i tunneln då jag var lite tveksam men det gick :)
Körläraren tyckte jag var duktig iallfall så det var ju bra:P

Andreas kom hem vid 5 tiden och då slog vi till på pizza till middag och Milo fick vårrullar som vi hade i frysen, så alla var mätta och belåtna:)
Nu tittar jag på Idol fast det är reklam:)

I morgon är alla här hemma lediga så det blir mysigt. På söndag ska jag jobba!

Kram

Kommentarer
Postat av: madde

jag körde upp i farsta! Så jag hade kört där i typ en månads tid för att inte bli allt för stressad när jag skulle köra upp.. men något som jag är osäker på är vänstersväng på landsväg.. fick göra det sist men då hade jag bara en lastbil bakom mig så jag blinkade i god tid och svängde vänster.. men nästa gång jag ska köra är på eftermiddan och tror det kommer vara mer bilar där om jag får köra samma runda.. dock fanns det ingen busshållplats eller så innan och bara en liten skruttväg längre fram där man knappt kan vända så det känns som ett dilemma.. :P



Vilket datum har du bokat då? :)

2010-10-16 @ 09:56:19
URL: http://mtjerneng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0