Oj så trött man kan vara och namn!

Publicerat: 2010-11-17 Kl: 14:48:33 | I kategori: Magen med Lova


Gravid och sjukt trött. Ögonen går upp och ner hela tiden!
Nu är iallafall Milos säng beställd. Det fick bli en 90 säng så vi kan lägga oss brevid honom i fall det skulle behövas osv. Sen är det som ett galler runt om så han inte kan rulla ur. SUPER!
Sen har vi beställt en ergonomisk bärsele! hittat en på tradera så det blir lite billigare men den heter iallafall:Beco butterfly II.
Min kompis har en sån och är supernöjd med den så jag hoppas på samma lycka:)
Sen har vi inte så mycket mer som ska införskaffas till bebisen. Bilstol får vi låna av några vänner osv.
Kläder köper vi allt eftersom då man lärde sig från Milos bebistid att kläderna knappt användes då man hade för mkt istället:P

NAMN, är något som vi inte kommer framm¨åt med iallafall. HAHA. ungen kanske får heta "inga" vad sägs som det? haha.. nej men seriöst så är det supersvårt! Vi har ju gilalt Leah väldigt mycket men så har man läst massa negativt om namnets betydelse men så pratade jag med min farmor och hon berättade att det namnet har blivit superpoppis i Israel (där hon bor) och att den bibliska betydelsen betyder den oönskade osv men uttalet på det Leah namnet är HELT annorlunda. Det låter inte ens som Leah, så det är som två ord med samma stavning fast med olika betydelser. Så kanske blir det en Leah ändå :)?
Jag älskar ju namnet Lova men det är vi tyvärr inte helt överens om här hemma!

nu ska jag hämta min Milo på dagis som var så duktig och gick hela vägen dit i morse:)
Själv har jag varit i skolan idag och pluggat matte.

I eftermiddag blir det en tripp till stan och hälsa på Andreas pappa på en god middag också vid 18 tiden när Andreas slutat jobba.

HEJ HOPP!

ps. kom med namnförslag nu :) Namnet ska klinga fint med Milo. Alltså inget namn som anna, sara, osv. Det ska vara lite annorlunda eller typ trendigt:P

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Men det där lät ju jätte bra och duktigt :)

haha va duktiga ni är



Ja vi sparar också åt Oliwer, ska försöka spara ännu mer åt honom.

Jag hade ett sparkonto men det har jag redan bränt på möbler och annat när jag flytta hemifrån :)



kram Love

2010-11-17 @ 16:55:54
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Meja, Maya, Melina dessa namn tycker jag är otroligt fina.. de kanske inte klingar med Milo men ändå :P

2010-11-17 @ 17:59:06
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vi hade ju bestämt Sandra2 jue!!!! :)

2010-11-17 @ 22:04:43
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

Vi köpte den på ullared igår för 250 kr.. var inne i leksaksbutiken i veckan med ariella och hon fastnade helt för den när den låg och mjaua men kostade typ en 1000 lapp där.



hade aldrig köpt den till fullpris men jag kunde inte låta bli på ullared ;) den heter iallafall "fur real" och finns som hund, katt osv.



hur är det med magen?



kram

2010-11-17 @ 22:16:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Jag tog dom nu under kvällen :) Vi tänkte ta lite flera imogon :) hihi



kramar

2010-11-17 @ 23:31:27
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Lite namnförslag

Lea, Milia, Juliana, Noelia, Vela, Linnea

2010-11-23 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0