Dålig bloggerska!

Publicerat: 2010-11-10 Kl: 20:21:39 | I kategori: Allmänt


Som vanligt så har man tusen bollar i luften som man måste ta tag i.
Någon som har tips på hur man gör sig själv lugn när man är supernervös??? INTE JAG!? Jag kan inte hantera mig självdå så ge mig tips tack!

Milo kändes varm och var gnällig igår så han fick vara kvar hemma idag och febern har stigit så det var ju bra att han fick stanna hemma då.
I morgon ska jag igentligen på mattelektion men det får bli plugga matte hemifrån ist då Milo kommer vara hemma och Andreas jobbar!

Ikväll ska vi titta på "Beck, levande begravd".

För övrigt så gick jag in i vecka 35 igår. Tien går sjukt fort men jag lider faktiskt ganska mkt av dessa urinvägsinfektioner. Känner mig konstant låg av att gå runt med en infektion i kroppen och någon sömn på nätterna kan ajg glömma då ja måste upp på toa ett stup i kvarten och det sedan tar minst en halvtimma att somna om. Ska träffa en läkare nästa vecka och prata lite för fortsätter det såhär orkar jag inte vara gravid tiden ut. Då får de ta ut barnet tidigare för det är inte bra för barnet att få i sig massa mediciner heller då jag i princip har ätit pencilinkurer hela graviditeten. Vi får hoppas att det är en välväxt bebis där inne.
- Jag känner mig som ett nervvrak med andra ord!
Och det leder till att Milo har en trött och tråkig mamma!

Annars då!? inte mycket. Jobbar på Söndag, det är allt! Annars ska jag försöka vila så mycket som möjligt.

Hoppas alla mår bra!
Kram



Kommentarer
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

usch va trist me alla dessa infektioner- hoppas de kan ta ut honom tidigare-ja menar de är ju inge vidare att gå runt o känna sig krasslig hela tiden heller..man behöver ju få sova lite o så. Kul att du e me o gissar- nu återstår o se hur många rätt du prickar in me ;) kramis

2010-11-10 @ 20:56:01
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Åh det börjar närma sig bebis nu! :)

2010-11-10 @ 22:21:09
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Barnpassare på fitness world :)

2010-11-11 @ 20:49:52
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

D ekänns helt underbart :)

Hon säger inte så mycket, hon vet ju att de är hennes bror och att han heter Lexus :)



Hon är fortfarande lite hårdhänt! Men de kommer nog ge med sig lite ju tiden går :) hihi



hur mår du då? :) De är ju inte lång tid kvar för dig heller :) Så snart kan vi vara mammalediga tillsammans :D



kramar

2010-11-12 @ 18:25:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0