Då var det min tur!

Publicerat: 2010-11-14 Kl: 20:11:09 | I kategori: Allmänt


Min tur nu att få bli lite sjuk! Fick feber från ingenstans igår och snoret har satt sig i min näsa!
Jag känner mig sjuk!
Milos farmor har underhållit Milo hela dagen medan jag har legat halvdöd på soffan/sängen och Andreas har jobbat.

Jag sitter och sneglar på "Ensam mamma söker" och måste bara uttala mig om att jag tycker det är ett äckligt program! Stackars barn som måste träffa alla dessa killar och ska hjälpa sin mamma vem hon ska bli kär i. Kanske inte en så big deal för de stora barnen men för de små! ???????
Nu menar jag inte att det är fel att dejta om man är singelmamma men att blanda in barnen i allt dejtande innan man har "bestämmt" sig för någon tycker jag är lite äckligt!

Nu har jag uttalat mig om det och här med säger bitterfi'an god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0