Inskolningen!

Publicerat: 2010-05-05 Kl: 19:31:36 | I kategori: Allmänt


I måndags började Milos inskolning på dagis! Det verkar jättebra men en sålänge så har vi bara varit där 1 timma om dagen och då har jag varit med. Supermysig personal och fina lokaler och fräscha leksaker tycker jag! Imorgon ska vi vara där i 2 timmar och sista kvarten ska Milo få vara där själv medan jag vinkar och går ifrån en stund.
På måndag ska vi äta lunch där för första gången och på Onsdagen ska han få vara där till kl 2 då han även ska få vara med på vilan. Sen när allt sitter som en smäck så tar vi sommarlov hela somamren och gör en mjukisstart i Augusti!

Annars har vi bara hängt i lekparken och busat! Milo har börjat gå lite mer nu. Men ska det gå fort ska det krypas. Han har även kommit på att om man lutar sig lite frammåt i ruchbanan så ramlar man inte bakåt och slår i huvudet.

Snart är det helg och vi planerar in en tripp till skansen där vi ska lämna in lite sunkiga nappar och titta på de häftiga djuren.

Ikväll jobbar Andreas och Milo sover gott i sin säng. Jag ska stupa ner i soffan och kolla på alla knäppa program de sänder på alla kanaler som man lätt fastnar för.

Skepp o´hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0