SMS-inlägg

Publicerat: 2010-06-15 Kl: 17:37:04 | I kategori: Allmänt


20100615376 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Alltså de dagiset vi har plats på de där HELT PERFEKTA har ju bara öppettider till 16.30 och eftersom att jag slutar 18.00 egenligen så ja går det fetbort. MEN kommunala dagis MÅSTE ha öppet till 18.15 i huddinge om det finns behov eller 18.30 eller vad hon sa .. så jag har hittat ett kommunalt som verkar bra nu också. Men till höst är det fullt där men hon på huddinge kommun skulle kolla runt åt mig nu och försöka fixa en preliminär plats på ett annat dagis sålänge. Sen får jag sluta 17.0 på jobbet också har de fixat fast de saj ag inte till henne (A) hah



Ja å vi saknar eeeeeeeer! KOM HEM SÅ FÅR VI LEKA!! =D glassa runt i stan, BADA massa åå så mysigt vi ska hadet! Kan ju åka till typ älvsjö badet? de ska ha barnpool och vara jätte bra har jag hört! sjön är ju kall.. haha

2010-06-17 @ 23:42:49
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0