JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Publicerat: 2010-06-02 Kl: 13:45:07 | I kategori: Allmänt


Jag är grym, jag är bäst, jag är gladast, för vet ni vad?
Jo, min lärare i engelska b ringde mig precis och berätta att jag klarat Na provet och där med var klar med hela kursen. Detta betyder att jag har läst 8 KURSER denna termin. No more ig i gymnasiet. Dessutom har jag fått bra betyg:D:D:D:D

Jag är helt överlycklig och känner verkligen att jag förtjänar detta för HJÄLP vad jag har slitit.

Dessa kurser har jag läst:

datorkunskap
samhällskunskap a
arbetsmiljö och säkerhet
psykologi a
religionkunskap
engelska b
historia a
svenska B

Inte illa va på en termin!?

Jag förtjänar att få skryta ut för nu kan jag trycka upp mina betyg i folks ansikten och vara stolt:D

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Grattis =)



Det är ju alltid en risk att nästa barn kommer tidigt om du har haft prematurfödsel tidigare. Kommer nog vara mer nojig denna gång och åka in så fort jag känner lilla minsta :P



Hur går det för dig??

2010-06-02 @ 20:16:27
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Katarina & Neo

Ja man hinner inte med andra graviditeten. Man vet knappt vilken vecka man är i :P

Vilken tur att det lyckades stoppa det. Fick du värkar då i vecka 27?

2010-06-02 @ 21:30:12
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: stine - mamma till Wiggo

åhh grattis, skönt!!



Haha det du beskrev kunde precis vara Wiggo, han äter också så, och envisa och sura är de om man rör skeden hehe busarna :)



Kram

2010-06-02 @ 23:03:31
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Madeleine Blixt

Bra jobbat, Ruby!



Kram Madde

2010-06-03 @ 05:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0