Kummelkummelkummelnäs:)

Publicerat: 2010-07-18 Kl: 19:51:40 | I kategori: Allmänt


Fan vad jag älskar kummelnäs. Jag vill bo här i detta hus som tillhör min mamma. Hur övertalar man sin mamma att byta boende med oss? hahaha...

Jag jobbar på dagarna och det är bra! Idag när jag hade slutat smet jag in på tygaffären i sickla för att kolla lite tyger och hittade ett barbapappatyg till Milo som ska införskaffas. ja ska göra lampor och sängkläder;) barnens rum ska vara i barbapappa tema. Lite orginellt kanske men jag älskar barbapappa ;)

Milo är helnöjd på dagarna och slut på kvällarna. Dock gillar han inte att bada i sjön.

Magen mår bra men det är grymt irriterande att man känner så lite sparkar. moderkakan ligger i framvägg typ så alltid är det ngt;) Spyr man inte så ska man lida av att man inte känner av ungen. Sjukt att 2 graviditeter kan vara så olika. Med Milo var jag döende typ och med denna märker jag knappt av den:)

kram

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

du vet va de säger; ingen graviditet är den andra lik. De va likadant för mig me, mådde illa som tusan förra gången. Denna gången har jag mått oförskämt bra. Va får ni göra ett nytt eftersom de inte kunde se könet? här får de egentligen inte avslöja könet, men om de kan se så brukar de avslöja. vill man se könet om de inte kan se de så får man boka in ul på en privatklinik o då kostar det 650 kronor =/ JAg är beräknad till den 10:e december, när är du beräknad?

kramis

2010-07-19 @ 07:43:23
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

aha, då är jag med..då e de därför ni får ett extra ul nu.. hoppas bebisen inte flyttas bakåt för mkt nu då..

Vi bor i ett litet samhälle i östergötland..riktig byhåla är det,haha! kramar

2010-07-19 @ 20:26:01
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0