Gravidbloggar!

Publicerat: 2010-07-23 Kl: 18:26:23 | I kategori: Allmänt


Är det någon där ute som har en gravidblogg eller läser en gravidblogg?
jag skulle vilja läsa lite gravidbloggar nu när man själv är på tjockis så kom med tips:) Har ett par st som jag läser redan men vill ha mer mer mer :)


Idag har varit en trevlig dag och segisdag! Först var vi på Telegrafberget och käkade lunch med andreas pappa och hans pappas syster som komm it ÄNDA vägen från Tyskland för att hälsa på ;) Det är lite roligt med henne för hon tror att alla kan prata tyska så hon satte och berättade en hel historia för mig på tyska och jag flina och skrattade med så gott det gick och svarade henne artigt på svenska på det som ajg förstod då hon inte förstår ett smack engelska:P
Men det var trevligt ändå!
Det som var mindre trevligt var att Milo som nu mer KUTAR fram...( Det här med att gå är inte hans grej längre, utan han ska springa så fort han bara kan hela hela tiden) flyger rakt ner i asfalten utanför restaurangen och biter sig i läppen. Det var verkligen blod överallt och jag trodde först att han slagit ut en tand eller något men efter 30 sek såg han en nödsignalsknapp på toaletten och glömde bort att han hade ont och började leka med den medan blodet forsade:P Men som tur var hade han bara bitit sig pyttelita i läppen. Sjukt att det kan blöda så mycket av ett sånt litet jack!?
Man lever i farliga tider nu. Ungen är tokvild och man själv lider av foglossning och försöker hänga med i svängarna:P INTE LÄTT! hehe

För övrigt har det inte hänt så mycket mer. Andreas jobbar till kl 10. Imorgon jobbar jag. På tisdag blir det ett nytt ultraljud :)

Hoppas alla mår bra!

kram


Kommentarer
Postat av: 17år och skulle blivit mamma

hej! jag kikade precis in på din blogg och har inte läst igenom hela :p men väntar du ett till barn nu? :)

2010-08-04 @ 11:48:03
URL: http://ullasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0