Raggan och rutan!

Publicerat: 2010-01-11 Kl: 19:26:57 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft det skojsigt:)
Ragnhild och hennes Ruth kom hit och busade loss!
Det var lika trevligt som vanligt. Först sov Milo de första 1 ½  timmarna men sedan var det upp och studs och Milo blev seriöst BESATT av Ragnhild. Han skulle klänga på henne hela tiden och blev skitsur när jag skulle ta han ifrån henne. Jag dög inte alls med andra ord så Milo, nog blev mamma lite svartsjuk;)
Efter ett tag dög jag igen så det var ju skönt att det bara var något tillfälligt haha.

Sen gick vi ut på en liten prommenix med pulkorna och bebisarna. Superkul tyckte de!

När vi kom hem åkte Ragnhild och hennes Ruth hem och Milo fick middag:) Efter middagen vart det lite spya och bad och sedan lite bus!

Halv 7 ville Milo sova. Ja la mig brevid honom på hans sovplats och han höll min hand och somnade utan några protester på typ 1 minut. Inte ens vällingen orkade han dricka lilla gullet:)

Imorgon blir det mamma/barn träff i sickla! Jag ska möta upp Emelie och Lukas först så går vi dit till Andys lekland sen! Trevligt att träffa lite unga mammor :)

Jag blev klar med samhällskunskapen igår iallafall så nu ska jag ge mig på Historian och jag väntar ivrigt på att få ett betyg i Samhällskunskap! Hoppas att jag åtminstone får ett VG. Tycker jag är värd det så som Jag har kämpat och skrivit!
Hoppas min lärare tycker detsamma :P haha

Nu blir det gos i soffan!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Okej, men hur går det att plugga när milo är hemma?

2010-01-11 @ 19:29:27
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Nehe för jag sökte på internet och då sa de att Waynes på sveavägen ovanför MIO är jätte stort och barnvänligt!

Men jag ska dit idag och titta in hur de ser ut

Så...



Kram love

2010-01-13 @ 09:13:52
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

De är ändrat nu..ställe alltså :)

kram Love

2010-01-13 @ 09:48:33
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid!

tack :) Ibland känns den gigantisk & ibland glömmer jag bort att jag är gravid konstigt nog haha..

2010-01-13 @ 14:53:08
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0