träna!?

Publicerat: 2010-02-09 Kl: 10:19:48 | I kategori: Allmänt


Alltså, jag behöver verkligen börja röra på fläsket. finns inga undanflykter längre bläää... Jag verkligen ÄLSAR att motionera när jag väl kommer igång. Igår gick jag och en tjej från min föräldragrupp på en powerwalk i nästan 1½ timma. Utan vagnar, bara vi. Det var så himla skönt att röra på sig och jag kände mig som en ny människa,. Jag orkade tänka bättre när ja pluggade senare på kvällen och jag kände mig inte dödstrött som jag alltid känner mig dag ut och dag in. Jag måste verkligen börja träna somsagt. inte bara för viktens skull utan också för att jag ska bli en piggare och starkare mamma. Nere på gymmet där jag har gått förut har de nu specialerbjudande för mammalediga och studerande... då kostar det 350 kr i mån vilket fortfarande är dyrt tycker jag men billigare änb 599 kr iallafall....... Jag vet att jag åtminstone kommer vara nere på gymmet 3 dagar i veckan då jag är i skolan då, och har ja orkat pallra mig till centrum orkar ja gå in på gymmet. puscha mig tack! haha.
Nog om min gnälliga livvstil.

Veckan blir rolig. På torsdag fyller min underbaring 1 helt år. Tänk att för ett år sedan vaggade jag fram som en överviktig kossa ...elelr ja vagade? jag kunde typ inte ens gå HAHA. Jag väntade frustrerande då jag gått över tiden och ville stämma barnmorskan som satt BF-datum typ men ungen kom tillslut:) Min fina unge. Han är bäst ingen protest! På torsdagen kommer dagen firs med lite fika för de som har tid och lust och Andreas faster kommer också:) På lördag blri det kalas hela dagen. Då komemr släkt och vänner! det som är lite jobbigt är att jag skrev i inbjudan att om man inte kunde komma så skulle man höra av sig... jag menade igentligen tvärtoom haha. så folk hör jju inte av sig om de kommer men då blir man nojjig om folk ens har fått inbjudan? haha ruby i ett nötskal, men det blir nog superbra!

Idag blir det öppna förskolan, imrogon skola och på fredag skola.

Nu ska jag städa min kropp! Hej hopp!


Hot mama och hennes son Milo som är 1 månad på dagen.




Lillkillen 11 mån


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Promenader är jättebra! Bränner fett, men man ska tänka på vad man äter också! Men jag vet att du är medveten och äter nyttigt men tänk en extra gång innan du stoppar i dig godis....



Kram Madde

2010-02-09 @ 15:10:35
Postat av: Katarina & Neo

Ja, här i Södertälje är det typ som en öppna förskola som heter barnens hus...

Här e allt bra hoppas det e det med er med?

2010-02-09 @ 19:42:50
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Madde, Melkers mamma.

yääääh :D:D:D

2010-02-10 @ 11:06:00
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Madde, Melkers mamma.

Men gud vad dålig jag är haha! Hittade messet i utkorgen för att jag inte hann skriva klart det igår:P



Stora killen, imorgon smäller det ju :D! Hur känns det?



Jag pratade med Sethsson igår när han kom hem från jobbet, och tyvär kan vi varken imorgon eller lördag :( MEN! Jag har redan köpt en present till Milo och jag måste få sjunga för honom ju :) Tänkte om ni har tid och så om vi kanske får fira honom lite efteråt, om vi kommer hem till er kanske nästa vecka istället Kanske typ på fredagen om ni är lediga då :)?

2010-02-10 @ 15:25:47
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Modekids

Kolla gärna in vår nystartade blogg om barnkläder!

2010-02-10 @ 17:51:39
URL: http://modekids.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

va fint du fått det här :D



sv: ahha ja lite lyx ska man vä få :D



allt bra?

2010-02-10 @ 23:27:20
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0