Superduper!

Publicerat: 2010-02-15 Kl: 09:40:30 | I kategori: Allmänt


Nu är alla kalasen avlutade och Milo är helnöjd:) Vilka presenter och god tårta!
Milo fick en mini fyrhjuling som gasar frammåt, ett minitrumset, massor med böcker, pussel kläder leksaker, pengar osv!
Stor tack alla inblandade och för alla fina gratulationer. HELT GALET att han är hela 1 år. Min stora kille:) Idag skulle vi till BVC på 12 månaderskontroll men de ringde nyss och sa att hon hade blivit sjuk så vi får vänta til lden 8e mars.
JUST DET! något jag inte berättat är att jag, milo min mamma och min bror ska åka till Egypten den 26e feb. Stackars andreas får vara hemma och jobba haha. Igår köpte vi en snygg outfit till Milo som han kan ha i badet:P Solhatt, badtröja och baadbyxor som är UVskyddat.
Idag ska vi nog åka till farsta och besöka TUBEN. det blir skoj!
Nu blir det rengöring av kropp och själ.
kram














Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Grattis till Milo :D



sv: Var det pga mjölkproteinallergin? Jag hoppas att WIlgots skrik går över snart oxå, det är ju så frusterande! Men efter regn kommer solsken och det lever jag för :)

2010-02-15 @ 18:32:01
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha ja han kommer ju rulla fram snart :D Hur mycket väger Milo?



Åh fan va skönt för er! Hoppas det verkligen går över för Milo nu då :D

2010-02-15 @ 19:41:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är ju bra att han hade lite och ta ifrån, dom går ju lätt ner sen när dom börjar röra sig :) Det är bra och ha lite hull att ta ifrån ifall dom skulle insjukna någongång eller så. Sen är det ju så gosigt som du säger, älskar hans knubbiga lår som man behöver bläddra igenom för att torka rent efter blöjbyte :D

2010-02-15 @ 21:20:33
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

DET VAR JAG :D

2010-02-15 @ 21:20:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0