Söndag!

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 19:30:30 | I kategori: Allmänt


Halloj!
Helgen har varit trevlig! Igår kom Emelie och Lukas hit.. Eller först möttes vi upp i sickla och sen åkte vi hit och lekte och de sov även över:)

I morgon kliver jag in i v 39. (38+0). På onsdag är det dagen med stort D! Då kommer jag vara 2-barnsmorsa! :D
Längtar!? JA!

Sen igår har jag börjat få reäla sammandragningar som sätter sig i ryggen men ingen regelbundet men det börjar verkligen kännas! Hoppas dock inte på att det kommer regelbundet för jag vill hellre vänta till snittet på OnsdaG och fp träffa bebis i lugn och ro :)

Milo sov jättebra i sin säng inatt. Kl 5 fick han komma till oss och gosa!
Nu ska ja natta vilddjuret som är trött efter en dag med kalas hos några släktningar:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: mikaela - miliams mamma

hej! tack! jag visste inte ens att du var gravid haha! varför ska du ha snitt? jag ska förmodligen också snittas när de är dax för de!

2010-12-06 @ 09:14:07
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Tack:-) Hehe vi jobbar på det ;-) Sedan får man se när det sker ! Men hoppas snart iaf :-) Nu är det inte långt kvar för dig eller ... Gud vad spännande :-) Kram

2010-12-06 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0