Känns bättre

Publicerat: 2010-12-15 Kl: 21:20:22 | I kategori: Allmänt


Vilken berg och dahlbana!
I morse vaknade jag upp med feber igen och hade haft ngn sväng av frossa på natten men sen när jag väl kom upp på benen kände jag mig mycket piggare.
Vi tog en tripp till Andreas pappa för att visa upp lilla flickan och då började ja känna mig lite hängig igen. När ja ko hem kändes det bättre men sen runt 6 tiden började det krampa i magen igen..
Är så trött på detta nu. det har blivit bättre nu igen när jag tagit alvedon och ngn annan tablett så ja hoppas att ja kommer må bra inatt..Annars får jag väl ta mig en ny tripp till sös i morgon. bläääblää och åter blä-
Apropå sös ska vi dit på Fredag igen för att kolla upp Lovas hjärta lite mer nogrant så vi får ett svar på vad hon har för fel. Ska bli skönt att få det svaret snabbt.

Var så himla mysigt att kunna få natta Milo ikväll. Ja har inte kunnat det pga omständigheterna men ikväll tog ja mig i kragen och gosade in mig hos honom. Jag fick 100000 pussar av honom och det gör att man verkligen vill ta en stor tugga av honom:)

Nu ska ja byta tröja för den är helt dyblöt av all mjölk.. SÅ mysig man blir av att amma:P Luktar gott gör man oxå:P

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Jätte gott luktar man ;) hahah! Varje gång när hag ammar så kan jag säkert få ihop 100ml från andra bröstet som bara rinner :P jag har så jävla mycket mjölk och dum som man är så sparar jag inte mjölj som rinner utan torkar bara av allt :P eller låter de komma i amningskyddet :P hahaha

2010-12-15 @ 22:19:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0