Hej alla glada och nyfikna:) jag vill bara...

Publicerat: 2010-12-09 Kl: 11:21:46 | I kategori: Allmänt


Hej alla glada och nyfikna:) jag vill bara tacka för alla gratulationer osv. Vi kommer vara kvar till ev lördag morgon. Jag mår riktigt bra faktiskt. Snittet känns som en ordentlig träningsverk. Inte värre än så. Har varit uppe och gått flera gånger osv. Bebis är lika go som sin bror och snart kommer han och pappa andreas hit för att få träffa oss. Jag ska försöka svara på alla era fina kommentarer när jag har kommit hem igen:) kram kram


Kommentarer
Postat av: Jessica Holgersson

Grattis Ruby! Man blir alldeles lycklig av att följa dig och din härliga familj! Jättegrattis!! Kram

2010-12-09 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0