December som vi har längtat!

Publicerat: 2010-12-01 Kl: 16:27:15 | I kategori: Allmänt


December är en bra månad! Lika bra månad som Februari för det är en månad som jag ska bli mamma igen:)
Nu är det exakt 1 vecka kvar tills vi får se den eventuella lillasyster som ska flytta in i vår familj.
Undrar hur hennes personlighet kommer att vara:)? Kommer hon vara lik Milo som bebis eller kommer skillnaden vara stor!?
Om en vecka har vi svar på alla frågor om denna varelse och svaret på vad hon ska heta (förhoppningsvis). Jag är tokkär i namnet Lova. Milo och Lova plingar perfekt i mina öron. Men sen är vi ju då två som ska bestämma namn..(suck). Haha.. hoppas han ändrar sig. Han gillar namnet men tycker det är för likt Love som Milos kusin heter.

Det kommer bli en hektisk månad med ny familjemedlem, julfirande, sjukhusbesök och börja anpassa oss till nya rutiner! Men det ser jag fram imot!

En sak jag undrar skarp är detta mysterium om varför vissa föder tidigare än andra!?? Som en på Milos dagis. Han skulle få sin lillebror den 18e Dec men ungen tittade ut igår. Hans mammas mage såg knappt gravid ut. Det såg mer ut som att hon ätit lite för många bullar! Medan min mage ser ut att bära på tvillingar.
Inatt hade jag iof starka sammandragningar som kom med 6 min mellanrum i 4 timmar. Men det planade ut sen. Jag var väl överansträngd eller något för idag har jag inte haft ett minsta tecken!!

I morgon blir det storstädning och idag har jag tvättstugan!

Milo 3 dagar gammal <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0