Trevligt idag!

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 22:49:59 | I kategori: Allmänt


Milo vaknade kl 9. Helt sjukt vilken unge man har:D han har sovit till 9 i snart 1 vecka i streck. Det är som livet på rosor:P
Vi käkade lite frulli och sen tog vi en cyckeltur till affären för att handla lite mat o fika. Sen kom My med sin Alvin och Jessica, Oliwer Filip och kompis hit och lekte.
Milo och Oliwer badade i badkaret men det var väl kul i max 5 min eller ngt innan Milo ville gå upp och styla i sin snygga badrock.

Igår gick jag även i v 21 så tiden rusar fram som bara den... var tar tiden vägen när man ör gravid med 2an? När Milo låg i magen var 1 dag som en evighet. Nu blir man typ påmind om sin graviditet på kvällen bara när man ska sova o känner sparkarna där inne:P

Imorgon har vi inga planer. Ikväll har jag lustigt nog tittat på vinteroveraller hahahaha... Milo provade sin overall som han hade i vintras idag nämligen och den vara perfekt nu. lite lång i benen till och med men  den lär nog inte passa i vinter med massa tjocka kläder o skor dessutom så vi får satsa på en ny. Funderar på en MOLO. är det någon som har erfarenhet av den? Den är så himla snygg!

Ja ska ta mig en sovtajm nu till förhoppningsvis kl 9 imrogon bitti;)

adjöss!

Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

haha va vaddå knark?:P.



Jag hoppas det, ska kämpa på i alla fall :). Jaha låter inget vidare.. Jag försöker att inte vara nervös, ut ska hon ju på något sätt och man vet ju inte innan hur det känns :P. Får man ta planerat snitt nu om inte något är "fel"? :)

2010-08-04 @ 10:43:55
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Jaha okej :).



Ja men förut var det ju så att man bara fick det om man inte kunde föda normalt eller om bebisen låg i sädesbjudning. Jag tänkte om det ändrat på det?:)

2010-08-04 @ 11:15:52
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Okej då förstår jag :). För jag vet att min mammas kompis bönande och bad om snitt för hon tyckte sin första förlossning gjorde så ont men de avböjde henne in i det sista men hon vägrade föda om hon inte fick snitt så då gjorde de ett undantag, hehe :P. Huvudsaken ska ju vara att det känns tryggt för mamman.

2010-08-04 @ 11:36:55
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: 17år och skulle blivit mamma

SV: okej va mysigt! :) nej jag fick ett MA, middes abortion.. det var alltså inga hjärtslag på ultraljudet och jag fick göra abort i juni :(

2010-08-04 @ 12:07:27
URL: http://ullasara.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Ja det klart, men ibland får man tjata lite. Läkare och uppsatta personer vill väl bara känna att de bestämmer, hehe :p. Ja hoppas jag med, nu är det fan hög tid att hon tittar ut :)

2010-08-04 @ 16:53:24
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Katarina & Neo

Ja man hinner inte alls registrera lika mycket med tvåan som man gjorde med första.

2010-08-04 @ 22:55:37
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0