seg på att blogga

Publicerat: 2009-09-15 Kl: 21:06:45 | I kategori: Allmänt


¨Jag är mitt uppe i en  massa annat än att blogga.
Idag kom 2 bud på vår lägenhet vilket känns himla roligt så jag hoppas att den högste budaren inte ångrar sig:)

Milo rör på sig mer och mer och är rent ut sagt VILD! inte en lugn stund när han e vaken inte;) Han är så nyfiken och nu har han börjat äta mer vanlig mat och har faktiskt börjat tycka om det mer och mer vilket känns kul!
Idag var vi på bvc och vägen tickade upp på 9265 gram och hela 71 cm lång:)
Bra jobbat bebbo!

I helgen har vi bott hos min mamma då vi haft visning på lägenheten. Skönt att komma ifrån ett tag.
Igår kom även Greta och Ludde förbi och busade med oss.

Idag har vi ätit lunch me dandreas pappa, tittat på lägenhet och gått en prommenad.
Veckan är gansksa blank! har inget planerat alls vilket känns superskönt förutom fredag då vi ska på kalas hos gudmor Sandra som blir hela 21 år:)

Nu blire mys vid tven och Andreas:)


adjöööken!


Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Taaack gumman :)!

2009-09-16 @ 06:41:04
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Inga bilder??? Besviken, vill ha mer bilder nu!

Kram Gammelmoster

2009-09-16 @ 09:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0