Unga föräldrar;)

Publicerat: 2009-10-19 Kl: 19:27:06 | I kategori: Allmänt


Dagen har varit jätteskojjig! Jag och Milo mötte upp emelie och lukas i farsta centrum. Där gick vi runt och spanade men höll i plånböckerna duktigt:) Sen gick vi till TUBEN, en öppen förskola för unga föräldrar. Det var 2a gången Milo och jag var där och det var superskojigt. Milo gillade väldigt mkt!!!!!!
Nu är han helt slut och ylar lite smått i sin säng efter en fartfylld dag!

Planen imrogon är att FLYTTA! Allt ska ut ur vår lägenhet. Då flyttar  vi hem till min mormor och morfar till vi har tillträde på nya lägenheten som är om 2 veckor!:) Gud vad vi längtar!!!!!

På förmiddagen kanske vi knallar ner till våran öppna förskola och busar av oss lite:)

Jag har en fråga!

-Hur ser erat barns matrutiner ut på dagarna?

kram


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Hmm ja Neo äter sin ersättning fortfarande då vanlig mat är väldigt äcklig enligt honom. Så ja, när han är hungrig :P

2009-10-20 @ 11:35:06
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0