så var det det här med att blogga ja...

Publicerat: 2009-10-15 Kl: 19:53:47 | I kategori: Allmänt


Att blogga är lite svårt att hinna med när man ha r en buse som heter Milo runt omkring sig hela dagarna:)
Han ska klättra på allt och är superbusig!
Härlig som tusan och glad för det mesta! Nu har jag varit ammningsfri i 5 dagar och nätterna är verkligen som natt och dag nu! Han sover dock inte hela natten i sin säng utan vaknar när vi kryper ner i våran säng och sover där mellan oss ända fram till 06:00 för att få välling och sedan sova 2 h till!! LYX??? Ja :)
Jag känner mig verkligen som en ny människa nu när jag får sova om nätterna och Milo är mycket nöjdare på dagarna han med!

Imorgon ska vi till öpnna förskolan och fotogarfera sötnosen. Det är en fotograf som kommer dit sådet blir skoj. Efter det ska vi på babyrytmik i dieselverkstan med Gretis och Luddis;)

Det var allt för denna gång:)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0