Pluggdag!

Publicerat: 2009-11-30 Kl: 12:36:27 | I kategori: Allmänt


Sitter här med Samhällskunskapen som ska bli betyg MVG! Svårt som tusan tycker jag när man tyvärr inte är så politiskt insatt. Fast det är ganska roliga uppgifter ändå så det ska bli spännande det här! BRA INSTÄLLNING RUBY!

Hur ser veckan ut då? JO
Jag ska försöka göra minst 1/4 av kursen så det inte blr så himla mycket i slutspurten (helst mer).
Imorgon blir det öppna förskolan, Ska även göra klart Milos rum klart, storstäda, tvätta leka med kompisar och bebisar.
Försöka vara sjukt nyttig oxå!
Julpynta måste jag göra oxå ;)

Hur brukar ni läsare fira jul???
Jag är lite ledsen. Detta är Milos första Julafton och varje år har jag i princip firat jul med släkten och ätit god julmat hos mormor och morfar och varit där hela eftermiddagen/kvällen. Nu har de bestämmt att det inte ska vara så längre. Känns supertråkigt tycker jag! Där tappade jag julkänslan helt och hållet faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mamma till Melker.

Men, varför ska dom inte ha kvar jultraditionen?

Vi firar här hemma hos oss, med seths familj och min :) Hur gör ni i år då?

2009-11-30 @ 14:34:52
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Tack för att du var med och tävlade i min blogg. Tyvärr vann inte du denna gång men fortsätt gärna att titta in efter nya tävlingar och nya möjligheter



kram Love

2009-12-01 @ 12:25:15
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Tack tack =) Detsamma du =) Fint barn med fint namn ! =)

2009-12-01 @ 19:11:22
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0