Nu ni släktingar och vänner ....

Publicerat: 2009-11-27 Kl: 12:25:29 | I kategori: Allmänt


Jag hoppas ni har sparat så det knakar för denna önskelista är inte billig;) MOHAHAHAHA!

Milo önskar sig:

-En matta till hans rum
-Presentkort på ikea så man kan köpa lite möbler till hans rum
-En "rori gåbil" finns lite överallt, BR leksaker
-Kläder i strl 80-86
-"Pedagogiska leksaker"
-Minikök
-En barbara nattlampa
-Åkpåse till vagnen
-Pingu bäddset (rätt start)


Min och Andreas önskelista ;)

-Gardiner till 4 fönster (2 par panelgardiner)
-4 st gardinstångar
-Toppmatad tvättmaskin
-Platttv ;)
-En resa för 3 :P
-En SNYGG kökslampa i taket
-Ett soffbord som milo inte kan häva sig upp på och dyka ner på andra sidan :P
-En stor tavla som man kan ha över soffan

Det var nog allt ;)



Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Ja du, jag har faktiskt inte så stor koll på hur "stor" han är. Han väger runt 8,5 och lång vet jag inte :P har det uppskrivet men orkar inte ta mig till skötväskan :P

Milo då?

2009-11-27 @ 20:29:00
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0