Hej hopp!

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 20:06:54 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft det bus på öppna förskolan. Där hittade Milo ett gäng brudar att leka med och fick även pröva på fingerfärg! Det smakade gott och kladdade finemang. 10 nappar av 10 möjliga ;)
Igår var  Ragnhild och Hennes prinsessa här på besök och det var superskoj det också. Vi har inte träffats på 100000000 år typ så mycket trevligt som sagt.
Idag har jag även målat 1 vägg i milos rum så ett steg åt rätt håll!

Sedan har vi även skaffat oss såndär spotify så nu är vi inne i leken. Det är ju superbra! varför har man inte haft sånt innan för undrar jag?

Ikväll blir det att titta på de desperata hemmafruarna:)
Jag har även planerat om min föräldrapenning så jag kan vara ledig och få bra med pengar i sommar oxå. Blir bra för att jag ska ju plugga distans nu också så då får jag lite Csn-bidrag så allt kommer gå ihop. Bra bra bra!

Vad ska man mer skriva???
Hmm.. Milo har börjat krypa ist för att åla och går runt och säger mamma och pappa hela dagarna och vinkar åt allt han ser:) SÅ SÖT!
Han har även börjat med (en rätt rolig grej) att när han blir arg slänger han sig bakåt i protest och sparkar med benen och gormar som en ilsken gubbe:P Det är rätt charmigt tycker jag.. Bra att han visar vad han vill:P

Nu ska jag kura ihop mig i soffan,
Ha det gött.

kram


Kommentarer
Postat av: Greta

Vad härligt det låter =). Oj att han har börjat snacka också! Klok liten kille. Blir kul att se er på tors. Länge sen känns det som. Kram!

2009-11-17 @ 22:41:09
Postat av: Mamma till Melker.

Uuh taack :)! Jadu, inte ätit massa skit och vart ute på aaaplånga promenader varje dag. Känns så jävlarns skönt, nu är man på G igen!



När fåår vii :)?

2009-11-18 @ 07:06:55
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Mamma till Melker.

Duktig flicka :D!

Uuh, jamen jag ska kika upp ett datum då :)!

Vad gör ni i helgen?

kraaaam

2009-11-19 @ 19:45:12
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0