Onsdag

Publicerat: 2009-05-13 Kl: 19:01:30 | I kategori: Allmänt


Jag kan börja med att bebissimmet var lika roligt denna gång som förra:) Dock invigde Milo bassängen med lite bajs så det blev en snabbsköljning innan vi fick sätta igång;)

Idag har vi lekt med Liza aka. Fisk!
Hon kom till oss  vid 10 tiden och sen gick vi på jackt efter en dropinsalong där hon kunde klippa av sig allt hår! Det gjorde vi också fast i Orminge dock.
Hon blev supersnygg och gjorde även hål i sina öronsnibbar!
Efter det åt vi lunch och Anna aka, Pumba kom förbi med ett glatt leende på läpparna!

Efter ett tag  tyckte Milo att det var dags att åka hem och gav ifrån sig ett vackert tjut:) Han somnade i vagnen och Jag sprang in på konsum en snabbis för att köpa blöjor och våtservetter!

När vi kom hem lekte han ett tag på magen och sen i sitt bebisgym med laban och polarna;)
Nu sover han som en stock och lär göra det för natten med tanke på att han sovit MAX 30 min idag sammanlagt:)

Imorgon blir det BVC. Milo ska få sin första spruta och Jag är så himla nervös! Ska bli kul och se hur stor han har blivit iof men sprutan ser Jag inte fram imot.
krambanan!




Kommentarer
Postat av: Madde

Hih jamen eller hur :D



Aah jag har hört talas om det, men än sålänge verkar det faktiskt som vanliga babysemp funkar sketa bra. Men det känns ju bra å veta att man har allternativ om nått inte funkar liksom :)



Jag ska tänka på er imorrn när ni ska till bvc :) Men det kommer nog gå prima fint vetty :o)



Stoor kram ;D

2009-05-14 @ 16:50:02
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0