Måndag

Publicerat: 2009-05-04 Kl: 20:13:20 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit i skolan igen. Sista gången för i år:) JIHA! Har bestämmt mig för att plugga på distans i höst också så man får lite fina betyg så man kan söka till högskola sen. Vet dock inte vad Jag vill utbilda mig till men det löser sig med tiden:)

På eftermiddagen hade vi visning på sigge igen. och jättemysig kvinna med stor hundvana vilket Jag tyckte va bra, men vi får se hur det blir. Nu ska mamma tydligen börja på hundkurs mitt i allt så allt känns superknäpp med siggefronten.

Nu har Andreas nattat Milo och jag fick nyligen rycka in med en tutte också så nu sover han gott, och själv sitter Jag med en ansiktsmask som luktar choklad som man nästan blir sugen p åatt äta:P (Fick den av min kompis maria i födelsedagspresent).

Imorgon blir det en hektisk dag!
Först ska vi på föräldragrupp, sen bebissim med Emelie och Lukas som ska blir GALET kul och sen droppar vi av hos Andreas pappa på middag med de 2 plus Milos faster och 2 kusiner och deras pappa. Sen sover vi kvar där.



Påminnelse:
Eftersom min kära sambo Andreas är så beskyddande över sin familj så vill han att ja ska skaffa lösenord. Ni som vill ha det kan ge mig er mail så skickar jag det till er.
Ni får till på Torsdag på er:)

kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut! Skicka bilden med ett mejl och skriv vad du tänkt så kirrar jag det :)

2009-05-04 @ 21:31:51
URL: http://annasara.net
Postat av: Moster Madde

Ruby,

Jag vill ha lösenord!



Kram Madde

2009-05-05 @ 08:19:57
Postat av: Madde

Tack gumman :)



Snyggt lerfejs by the way ;D

2009-05-05 @ 11:53:38
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ruby! skulle vilja ha lösenet =)

Kram på er!

2009-05-05 @ 21:39:03
URL: http://liiinasblogg.se
Postat av: Lina

Ruby! skulle vilja ha lösenet =)

Kram på er!

2009-05-05 @ 21:39:27
URL: http://liiinasblogg.se
Postat av: madeleine

jag tror jag också ska fixa lösenord faktiskt. Men du kan väl messa lösenordet till mig :) Kraaam hoppas allt är bra med eeer!!

2009-05-06 @ 10:49:35
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också ha lösenordet,

vill ju fortsätta att läsa (:

2009-05-06 @ 14:33:52
Postat av: Caroline

Hej ruby! allt bra med er? Vill gärna fortsätta läsa din blogg :) Hoppas allt är bra med er! kram

2009-05-06 @ 18:04:12
Postat av: Maria

Haha visst är ansiktsmasken härlig?! :D

2009-05-12 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0