Ojj ojj vad dagarna rusar!

Publicerat: 2009-03-05 Kl: 11:32:16 | I kategori: Allmänt


Dagarna bara rusar iväg och igår blev lillkillen hela 3 veckor ;)

I förrgår åkte vi till Milos Farfar Helmut igen och sussa över som gick lika super som första gången:) Milo fick en supersöt sovpåse av Helmut :)

Igår nä vi kom hem så kom Loppan på besök :) det var trevligt att få visa upp honom !!!

Nu ska Jag städa lite för nu ska Milos moster och farfar komma hit på besök med god lunch och sällskap!

kramar på er alla!









Kommentarer
Postat av: Madde

Neemeeen :) Lilla skruttpojken showar igen :D Blir alltid lika glad när du lägger upp nya bilder på han hihi :)



Aah asså enligt min bm skulle han iprincip kunna komma när som helst eftersom jag redan nu börjat få så förbannat ont hela tiden :P Så man kan ju alltid hoppas :)



Ooh skojja inte, jag längtar tills denna eviga halsbränna tar sitt pick och pack och drar haha :P Det är ju ett förbannat helvete att pinas med det, och medicinen smakar ju hudlotion så mjaa.. man klarar sig som sagt utan ;)



Uhh min dag har inte vart toppen om man säger så (läs dagens inlägg om du orkar så kanske du förstår varför :P)



Hur är allt annars med supersöt familjen idag då? Kommit in i alla rutiner än ?



Kraam :)

2009-03-05 @ 12:07:11
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Tilda

silka härliga bilder (: riktigt myspys*

2009-03-05 @ 16:13:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Madde

Mihi jag längtar efter att få lägga upp Melker bilder hiih :)



Jaa haha han får gärna komma ut nu också asså :P Sammandragningarna blir typ hemskare för varje dag som går, deckade typ på soffan med ordetligt ont för en stund sen, hua! Nu får det gärna räcka för min del :) Huu jag vill inte veta hur förlossningen känns när man är med om det här dag ut och dag in :P



Öhm han vägde 1700gr och då var jag typ i vecka öööhhm..vad var det..29 tror jag.. :P Så på tisdag får vi se hur gigantisk han är :)



Ååh vad mysigt att få visa upp sitt underverk för alla! Hur lång är han föresten? Och ajuste, måste fråga, vad drog han för klädstorlek efter förlossningen?



2009-03-05 @ 16:27:13
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Tilda

tackar (; jo eller hur.. tycker också det.

jodå vi har några förslag - men bestämmer inget förrens han kommer ;P Liam eller Kian e två förnamn som vi har som förslag (:

2009-03-05 @ 22:11:03
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Frida

Milo är inte så liten han heller :o)



Ja du tiden går för fort. Nu den 19e är hon 4 månader och det betyder att man kan börja med smakportionerna på riktigt... Så då ska Skruttan få mosad potatis med en stoor klick smör :o)

2009-03-05 @ 22:30:38
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Madde

Kan tänka mig att det är världens ballaste upplevelse :D! Men när man känner av allt ont såhär innan så blir man ju inte så sugen hehe :P Men hur långt förlossning hade du sammanlagt? Och hur långt tid tog det efter att krystvärkarna kommit igång tills att han var ute ?



Oj okej hihi, hm jag kanske ska ta med mig nån body i strl 56 då också ifall att det här blir en jätte klump till bebis :)



2009-03-06 @ 09:05:28
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe aoow i hope so :D



Men guud haha vad läskigt det låter, hoppade på magen liksom, gör det inte ont när dom trycker så då? Ajuste, med sugklocka, gör det ondare än att vara utan eller är det skit samma ? Det var någon som sa nån gång att det gör ondare :O



Aw okej, jomen då ska jag nog införskaffa mig en 56a att ta med in case of :) Oj, jag har faktiskt inte vägt mig sen i vecka 29, och då hade jag gått upp 3 kg bara, men nu har jag nog gått upp mer haha. Kan ta en titt senare idag och uppdatera dig sen :P Hoppas inte det är allt för mkt haha.



Men ajuste, jag kanske har frågat det förut, men hur är magen nusåhär en tid efteråt? Har den dragits tillbaka eller är den liksom "hängig" :P ?



Guud vad jag är frågvis idag :P



Kraam

2009-03-06 @ 10:30:33
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Tack, jag hoppas verkligen han blir bättre snart.

det gör verkligen ont i mitt hjärta.

Postat av: ruby

haha fråga på :D



De säger att det gör ondare me sugklocka eftersom de typ sliter ut bebisen nu medan man krystar ut bebisen själv har man ju mere kontroll!



Åh måste berätta apropå kläder:D igår var Milos faster på besök och vi fick 3 stycken ASFINA set från polarn och pyret. Så nu är min lilla unge en snobbunge.. De har ju så himla fina kläder:D



ååh 3 kg i v 29? då hade ja gått upp minst 15 HAHA.



Asså när själva livmodern hade dragit ihop sig helt efter förlossningen såg min mage ut som en kengrupåse typ:p men nn är den bara tjock av fett så lösskinnet har dragit tillbaka sig ialalfall:O) men ja kan ju inte påstå att den är fast HAHA. Måste gå ner för att den ska bli platt i fin igen:P

Men den 27e! då jävlar blire andra bullar för då ska ja frysa upp mitt gymkort :P



Vad gör du ananrs på fritiden å så? alltså vad tycker du om att göra osv>?



Nu ska vi till min gammelmormor som alltså blir milos gammelgammelmormor:D och kameraladdare är fixad nu så nu blire klick klick :D



kramo

2009-03-06 @ 10:45:41
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Tilda

jo visst är det fint...

anledningen till att vi fundera på Kian istället är för att ngn sagt till c att "liam är väldigt vanligt nu". hehe.

Så vi får helt enkelt se vilket som passar när han kommer ut (:

2009-03-06 @ 10:48:35
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: madeleine

Åh lilla skrutten då! Så söt!



Men visst helammar du? Messmör ska vara bra när de inte kan bajsa, om man smetar lite på tutten eller på nappen så han får i sig. Jag testade det när han inte hade bajsat på ett tag sen körde jag det vanliga gamla knepet som min mamma lärde mig, ta tempen i rumpan :P då bajsade han precis samtidigt hhahah



Så har du börjat komma in i vardagen? När ska vi ut och leka :)

2009-03-06 @ 11:14:02
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Frågestund på bloggen, kom in och fråga vad du vill om THE HILLS!

2009-03-06 @ 11:39:52
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Min pojke har samma problem som Milo.

Fast nu har han ju diarre så nu går det ju bra.

Men annars så trycker han på väldigt mycket sedan kan det ta 2-3 dagar innan det kommer.

Testa mini fom , det har hjälp Oliver att få ut gaser och bajs lättare.

10 droppar innan varje målid , finns på apoteket.

Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Haha gud så söt bild på fossingen!



Aa men gud så smart haha =P men ska iväg å kika på skor imorgon så får flörta med mamma om att skjutsa mig till en affär som har plastad frotté också (A) just nu blir det en massa tvättande haha =P



Å var mysigt =D jo det blir Lukas! hans morbror har gått å kallat honom det nu så man har vant sig hha =P



Vi får ta och ses någon dag sedan skulle vara trevligt =D



Kramar!

2009-03-06 @ 18:40:54
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0