Måndag

Publicerat: 2009-03-23 Kl: 19:26:05 | I kategori: Allmänt


Helgen har  varit bra.. Har bara slappat hemma och hängt i hemområdet:)

I helhet ser väl veckan ut såhär:


Idag: Liza och Anna kom hit och hälsade på. På kvällen var vi hos min Mamma och åt oberginegratäng med lammfärsbiffar med fetaost i . Smakade bra!

Tisdag: Bvc för mätning och vägning. Träffa Emelie och Lukas:D

Onsdag: Träffa Madde och Linus :)

Torsdag: Inget planerat.

Fredag: Börja träna och träffa personlig tränare. GO RUBY! :)

Helgen är planfri tack o lov:)

Anna, Milo och Liza


Kommentarer
Postat av: Annie - ung blivande mamma

Det är sagt 3 maj men eftersom graviditeten upptäcktes så pass sent så är det osäkert. så vi gissar på mitten av maj någon gång :)



Kram!

2009-03-23 @ 20:05:13
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Annie - ung blivande mamma

I slutet av januari, då var jag redan i vecka 25-26. Och det är ju så svårt att fastställa vilken vecka man är i efter vecka 20 eftersom alla bebisar växer olika mycket då.



Kram!

2009-03-23 @ 22:06:53
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Vad skönt för dig:) Jo i början är det som jobbigast men efter ett tag så är det bara skönt att slippa det där med flaskor m.m.

Önska att jag aldrig blev sjuk så jag kunde fått haft kvar mitt också. hade hoppats på 6 mån iaf.

Postat av: Madde med magen

Haha men skoja inte :D Man vill bara strypa alla om och om igen, men sammtidigt vill man ju inte vara otrevlig eftersom dom faktiskt bryr sig om en liksom :)



Vad mysigt, oj, det är därför jag undviker beckfilmerna, i alla fall sena kvällar :P Jag är typ skit påverkad av läskiga filmer.. Jag och Seth såg den här ööh... du vet, vad heter den? Country for old men eller nått sånt, har du sätt den? Fy faaan, jag drömde liksom mardrömmar av den filmer fleera nätter i rad, HUA!



Njah vi gjorde inte mycket i helgen..Jag mådde så dåligt hela tiden så det var mest bara till att va hemma och vila hela tiden. Skulle egentligen gått på dop i lördags med så blidde det inte :/



Skiner solen på er idag? Här syns den lite i alla fall :) wiiie :D

2009-03-24 @ 10:07:38
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0