Lördag!

Publicerat: 2009-03-07 Kl: 15:43:37 | I kategori: Allmänt


GUUUUD vilken pojke man har:D Han somnade för Natten runt 10 igår kväll och vaknade 04:30 för mat och sen en gång vid 7. Sen sov vi till 11:30 !!!! Värsta lyxen:)

Sen gick vi ut på en prommenad och handlade lite nybakta frallor och frukt :)

Sen har vi bara myst hemma lilla familjen och ikväll blir det myskväll för hela slanten.

Jag älskar Milo och Jag älskar Andreas:) Och Sigge älskar Jag också!  Livet känns så sjukt grymt!

Imorgon ska vi hem till gammelmoster Madde på 40årskalas;)

Ha en bra dag allesammans!

Milos Gammelmoster (40 år) och Mormor (45 år) ;);););)

(Kunde inte låta bli att lägga upp denna vackra bild :P)





Milo protesterar påklädsel :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack gumman! Ja nu får han fanimej ta och ploppa ut snart, trejde kuren antibiotika igen, känns verkligen inte bra att knapra piller hela tiden, men enligt bm så ska det i alla fall inte vara någon fara med det tack och lov :) !



Owwh :D Neeh va mysigt! Jag älskar typ PoP kläder, synd bara att dom är så dyra, men det är som du säger.. snobbkläder för barn ;) hihi



Ajuste jag skulle kanske väga mig.. undra om jag törs haha. Återkommer i slutet av kommentaren, vill bara svara klart på allt först innan jag klättrar upp i skåpet och hämtar vågen som jag så smart gömt för mig själv haha ;)



Hur länge måste man vänta då tills man får börja träna igen efter förlossningen? Alltså situps osv?



Oj, ja vad gör jag annars:P Som du vet så gör jag ju inte allt för mycket nu. MEn innan jag blev gravid så..ja.. umgicks jag mycket med kompisar, fotade och hade precis kommit in på värsta bra träningsspåret och fått mega motivationen, men sen kom plusset på stickan och ja haha då försvann allt och alla ursäkter i världen dök upp :P

Själv då? Vad pysslar du med annars?



Okej nu ska jag hämta vågen återkommer.... går som en ko mot skåpet i hallen ....SATAN I HELA FUCKING GATAN!!!!!!! Vad har hänt på 7 veckor?!?!!?!?!?! Ööööhm, nu skäms jag ju typ haha, kommer börja grina när som helst :| 17 kg! sammanlagt alltså, oh my lord :|







2009-03-07 @ 21:28:50
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Tilda

hehe låter som att du har en snäll liten pojk (;

sj tror jag vi kommer få en liten nattbuse så som han håller ligger i redan nu :P. fast det vore väl inte så konstigt om man tänker på hans pappa som alltid varit en riktig nattuggla ;P

hoppas ni haft en trevlig helg!

2009-03-08 @ 12:16:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Tilda

neeh de återstår väl att se ;P hehe*

2009-03-08 @ 13:38:29
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

guh vilken söt unge=)

2009-03-08 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0