Lördag

Publicerat: 2009-03-14 Kl: 14:40:02 | I kategori: Allmänt


Natten har varit helt okej förutom att Milo har tagit i för kung och fosterland för att få ut sitt bajs då men det löste sig imorse :P Med andra ord så fick vi byta lakan, men Milo var lättad så det  var huvudsaken:)

Milo fick ta ett bad och var supernöjd och log jättemkt:D Nu längatar jag massor till att Vi och Emelie och hennes Lukas ska få börja babysimma!

Sen efter matning till mig Andreas, Milo och Sigge blev det en prommenad! Det var mycket skönt att få komma ut.

Ikväll kommer Andreas mamma på besök.

Nu ska Jag sova middag.

Adjö:)


Godmorgon i stugan :)




Milo älskar att bada :)




Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Va mysig han verkar vara :)

2009-03-14 @ 15:36:12
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Madde med magen

Åååh:D!! Jag kan inte sluta stor le åt badbilderna på Milo, var tvungen att visa Seth också och han brast ut i världens "AOoooow" lilla sötkillen ju :D



Haha weeuw spännande :)



Appråpå spännande! Jag tror inte jag har fattat nått alls om att jag ska få en bebis ur det här liksom, idag, för första gången under hela graviditeten började mina tuttar läcka :| Ursäkta infon men jävlar vad paff jag blev! Haha typ ett steg närmare att fatta att det är på riktigt, känns riktigt skumt assoooo :P Aja, här sitter jag som inte vet någonting än utan bara är gravid som en ko :P



Kraam



2009-03-14 @ 22:28:14
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: johanna

Vilekn sötnos du har =)

2009-03-15 @ 18:14:06
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0