40 årskalas :)

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 20:21:01 | I kategori: Allmänt


Idag var vi iväg på 40 årskalas hos Gammelmoster Madde!
Det var mycket trevlig med gos mat och tårta.
Första kalaset som Milo var på och han sov den mesta delen av kalaset.. Nu ligger han här supernöjd och babblar i sin babysitter:)

Milo var klart finast på kalaset;)

Här kommer bilder från dagen!

kram


Trött efter bilfärden!




40 årsbarnet och Min mor!



Snygging;)



Milo ser ut som en farbror :D



Dags för hemfärd!


Kommentarer
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

haha ja jag tycker att dem har lika långa ben som de har kropp haha =P



Torsdag blir nog bättre ska ha hit en försäkrings snubbe på tisdag å han kommer inte förän halv 3 å dem kan ju tala i evigheter ibland =P Jag vet inte, vad tycker du? =)



Ja så tycker jag också! Undra vad det kan bero på haha =P borde ju vara regelbundet tycker man ju men emn =)



Nej jag vet man blir bara hel snurrig! Ända jag fortfarande hittar till är typ burger king (A)



Kramar

2009-03-08 @ 20:52:47
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: ruby

Jamen då säger vi Torsdag.. hmm ingen aning vad man ska göra... om det är fint väder kan vi kanske gå en prommenad å sen ta en fika ngnstans?:)



du har ju min msn så maila ditt nr dit om du vill :)

Nu är det läggdags!

kramar

2009-03-08 @ 23:08:55
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: mamma & bullen

Wow, vilken stilig liten pojke du har! :)

2009-03-09 @ 10:45:31
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0