Måndag IGEN?

Publicerat: 2009-06-08 Kl: 13:59:23 | I kategori: Allmänt


Dagarna går somvanligt undan med en väldans fart. Tror inte att vi har gjort något speciellt igentligen..

I Fredags var min mammas "båtmekaniker", Göran här och hälsade på. Vi bjöd på lasange och han hjälpte oss med photoshop.
På dagen åkte jag, Andreas och Milo till barnens hus och köpte en hoppgunga..
Milo älskar den mycket mycket mycket.

I Lördags så åkte lilla familjen till Gustavsberg och tittade på min kompis Sandra som blivit Årets värmdöbo.
Hon är så duktig så och hon fick gå längst fram i paraden:)
Efter det åkte vi hem till Ylva som är hennes mamma på fika.

På kvällen vart det grillning hos min mamma.
Det var Jag, Milo, Andreas, Madde, Sandor, Jonathan, Margret och mammas "båtmekaniker" som var där ;)
Mycket trevligt.
Det blev en sen kväll och Milo tog sovmorgon till halv 10 dagen efter.

Igår morse börjar jag inse att Milo är väldigt dålig i magen. Sen i Torsdag har han bajsat ovanlgit mycket och väldigt vattnigt men har varit pigg så Jag har inte varit så orolig. Igår beslutade vi oss att åka till Akuten å se så han inte blivit uttorkad osv.
Vi satt väl där 6 timmar iallafall och tillslut får vi träffa doktorn i 1 minut typ som säger att man kan ge han morotssoppa och amma honom ofta osv. Han var inte uttorkad och Milo asgarvade när han blev undersökt:P SERIÖST MILO, seriöst..

Om en timme kommer prästen hit för att planera Milos dop!

Imorgon är det babysim men vi får se hur det blir med det. Milo är trött idag och är likadan i magen fortfarande.

FÖRESSTEN: Milo vägde 7500 gram nu:P Big boy.

kramkram

Milo softar i soffan




Helnöjd




Sandra :)




Milos mormor ;)




Ylva och Milo




Pappa och Milo


Kommentarer
Postat av: Karrro&Oliver.

Oj stor pojken =) Nu skiljer det 300 gram mellan pojkarna.

Postat av: Karrro&Oliver.

Oj stor pojken =) Nu skiljer det 300 gram mellan pojkarna.

Postat av: Karrro&Oliver.

Opps nu vart det dubbelt=)

Postat av: Emelie o lilleman

haha liten pluttis då! Nja så mycket luktar det inte har inte märkt några stora skillnader ÄN men de lukar lite =P men inte sådär JÄTTE illa i af haha =D Ammar typ som vanligt! Något mål mindre kanske.. Alltså typ när han vaknar (runt 10) sen 4 mål efte det typ å så när han ska sova. FAst jag försöker att amma honom runt 8 typ så sover han vid nio för jag vill int att han ska somna vid bröstet =P haha själv då? =D har ni börjat m smakportionerna än? =D

2009-06-09 @ 00:16:03
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad söt du är :) Iihi taack :)



Jag vet faktiskt tyvär inte hur lång han är eftersom vi inte kan mäta honom då gipsen är böjda. Skulle vara kul att veta hur lång han är, men det kommer vi typ inte få veta förens han får sina skenor.



Uuh jag har fått massor med varierade svar på sittdelsfrågan, några säger 3½ månad medan andra har barn som är mycket äldre som fortfarande har liggdel. Svårt det där ju! :P



Jaa jag ser verkligen fram emot att få plugga igen. Jag ska plugga upp dom betyg som fattas från gymnasiet eftersom jag hoppade av i 3an dum som jag var :P Så när jag pluggat in dom ämnerna är jag färdig undersköterska, men jag funderar på att plugga vidare till nått annat sen :) Åh, vad ska du plugga :) ?



Kraam :)

2009-06-09 @ 21:41:15
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0