dagen har nått sitt slut...

Publicerat: 2009-06-01 Kl: 20:07:45 | I kategori: Allmänt


På förmiddagen blev det solning för hela slanten på våran baksida och Milo sussade i vagnen. SKÖNT SKÖNT!

Visningen på den blivande förskolan var super! Jag gillade chefen mycket och trevliga lokaler och trevlig personal. Det är ett föräldrakoperativ som också är mycket bra. Har själv gått där när jag va liten-

De sa att vi har stor chans att komma in till Augusti nästa år till och med i Maj om vi vill det fast det vill vi helst inte men måste vi tacka JA då i Maj så gör vi ju självklart det eftersom vi vill ha den platsen.

På öppna förskolan bjöds det på fika och sångsamling och massa prat mellan oss mammor:P

Sen åkte Milo jag och Andreas till Maxi och handlade lite och köpte blöjor. Nu väger ju milo drygt 7 kg så nu har vi bytt till nr 4. Up and go ;) De passar superbra och verkar mycket skönare än de där knäppesblöjorna.. Stora pojken med andra ord!

Efter MAxi åkte vi hem till mormor då Andreas skulle hjälpa till och bära däck och då fick vi middag också. Och Milo fick en supersöt solhatt av Mormor (gammelmormor).

Här hemma håller vi nu på att svettas ihjäl av värmen blää. fast ändå skönt. Man ska inte klaga.

Imorgon BABYYYYYSIIIIIIIIIIIMMM! Längtar:)

Hur har eran dag varit?

kram


Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Låter så mysigt med babysim :)

2009-06-01 @ 23:16:14
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Madde

Polarn och pyret, såklart! Jag hade typ glömt att den affären existerade. Men är det inte fruktansvärt dyrt där typ :P?



2009-06-02 @ 10:01:33
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Karrro&Oliver.

Ska blir mysigt med lite semester.

Har inte bokat ännu dock , vi vill vänta och se priserna. Men iväg ska vi iaf :-)

Ska ni åka?



Vi har också nyligen ändrat till strl 4 i blöjorna och det passar så mycket bättre nu !

Upp and go är kanon !

2009-06-02 @ 18:47:19
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Haha bloggkoll tar inte med dig på min sida :O arg!! men men får väl kika in flitigt själv då!! Neeej blev ju förkylning igen eller den förra gick nog aldrig över helt men nu äre värre massa hosta å så sover han heeela tidne! stackarn verkar helt slut hela tidne eller några timmar får vi leka men oftast är han bara trött å klängig!



På lördag ska jag träffa nadims släkt :| super nervo! haha

2009-06-02 @ 19:26:27
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie med sonen Lukas

www.bloggkoll.se =D checka! Man lägger till sina favoriter å så får man upp alla nya inlägg när man går in dära så är de bara läsa på allt nytt som kommit :D jätteskönt!



HAr jag sagt att vi bytte datum? skulle skicka dopkort till er men när jag skickat iväg restrerande till nadim så insåg jag att jag lagt mina kuvert utan adress där i också! så dem försvann bort till honom :/ det blir nästa lördag klockan 13.00 i marcuskyrkan =) Ni är supervälkomna ifall ni har tid och lust ;) hihi



Kramar

2009-06-02 @ 22:37:47
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Madde & Melker

Åh, haha det är ju bra det ;) Jag älskar också PoP, har föresten hittat en skit söt mössa där som jag bara mååååste köpa till Melkurt ;D



Föresten, skatten börjar betalas ut from nästa vecka fick jag veta igår :D Wiiie :D Får du tillbaka bra?

2009-06-03 @ 07:31:22
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde & Melker

HAha nej vad ballt :D Och Milo är ju pretty mutch äldre än Melker också :P



VA :O?! Vad har du gjort människa för att få ut 16 i skatt? Vad kul för dig :D Förstår verkligen att du längtar! Jag får bara ut tusen hahah men Seth får 11 så vi ska slå ihop och dela så vi får 6000 var :) Kommer typ shoppa sönder till Melker :)



Jo, tjafs kommer ju i periodvis och sådär. MEn det blir nog bättre förhoppningsvis :)



Stoor kram till er! Vi borde tamejtusan ses någon gång framöver snart :D

2009-06-03 @ 11:20:33
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0