Mitt älskade barn. Det går inte at

Publicerat: 2009-07-24 Kl: 23:28:30 | I kategori: Allmänt


272a030d78cfbd8ef0b6dd9137b43850.png

Kolla varifrån!

Mitt älskade barn. Det går inte att sluta njuta av dig. Jag kan inte få nog av dig och det finns inget STOPP på utveckling av producering av kärlek till dig. Just nu vill jag bara titta på dig, inte sova, utan bara titta på min bedorande pojke trots att jag borde sova som du. . . Milo, du har verkligen bevisat för mamma och pappa vad kärlek och lycka är. Vi älskar dig så groteskt mycket. Någon läsare som känner som jag : ) ?


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Kan bara instämma med dina ord du skriver, kan inte beskriva med ord ens hur mycket jag älskar Neo

2009-07-25 @ 20:46:36
URL: http://www.wiggo.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0