UTMANING!

Publicerat: 2009-01-29 Kl: 12:56:31 | I kategori: Allmänt


  • Regler:
    1. Länka till den som har taggat dig
    2. Berätta sju sanningar om dig själv
    3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
    4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

    1. Har blivit taggad av bland annat Naddie

    2. Sju sanningar om dig själv!
  • Jag hatar att komma försent
  • Nu när jag är gravid har jag varit en äckta antirökare. BLÄÄÄ :p
  • Jag har aldeles för mycket kläder
  • Jag är beroende av "The body shop"
  • Jag hatar att vara ensam
  • Jag älskar stark, veggomat
  • Jag älskar skvaller

    3. Jag utmanar:

Karoline , Jennie , Frida , Emma , Jackie



4. Kolla era bloggar efter medelande!


Kommentarer
Postat av: naddie

duktig du är som gjorde utmaningen direkt :D



nu börjar det faktiskt bli lite jobbigt, illamåendet på kvällarn/mornarna är inte kul :(



haha vi har också fått lite förvarningar på huvudfronten :P hoppas dock bm har heeeeeeeeelt fel!

2009-01-29 @ 14:51:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: jennie (ungmamma18)

Den har jag ju nyssa gjort ju :p

2009-01-29 @ 17:31:05
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0