BF

Publicerat: 2009-02-06 Kl: 14:21:10 | I kategori: Allmänt


GissningsListan!!


Kvadding 3/2

Madde 5/2

Johanna 5/2

Jennie 6/2

Emelie 7/2

madeleine  8/2

Kvadding 8/2

Tess 8/2

Naddie 8/2

Camiie 9/2

Karoline 9/2

Anonym 9/2

Anna 10/2

Lisa 10/2

Angelina 13/2

Jenny 14/2

Lie 14/2

Madeleine Blixt  14/2






Idag är "the big day"

Jag ska föda idag :P .. eller inte... känns inte som det .. idag känns som vilken annan graviddag somhelst.. men Enligt ul ÄR bebis beräknad till idag.. så nu e det bara att vänta ännu mer:P

Förlåt för att ja itne uppdaterat fören nu men Andreas kusin Dessi kom hit imorse och sen gick vi 3 och åt lunch på där med pasta så Jag har inte haft tid.  Det var superkul att träffa henne då hon varit i Australien i en evighet. VÄLDIGT posetiv människa måste Jag säga.

Idag ska ja hmm... inga planer alls..

kram kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hih jaa, men det "funkade" på min kompis iaf efter tre att ha ätit princesstårta i tre dagar :P Men det kna ju vart en tillfällighet också ;)

2009-02-06 @ 15:29:50
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag känner mig bättre nu än vad jag gjorde dom första veckorna men jag är fortfarande inte helt återställd.

Vill bli av med hormonranden också =P

Amningen gick kanon fram tills att jag fick influensa efter det så har det inte gått så jätte bra så han får ersättning också.

Men hoppas att det kommer igång snart iaf.



Postat av: jennie (ungmamma18)

är det nån gång du inte behövt göra de? :O

2009-02-06 @ 17:13:38
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Angelina!

åå hur känns det ?:D är du nrevös?:D

2009-02-06 @ 19:24:58
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0