Tittut!

Publicerat: 2009-12-26 Kl: 16:15:39 | I kategori: Allmänt


God Jul allesammans...:P Bättre sent än aldrig:)

Julafton var supermysig. först jullunch hos min mormor och mprfar med släkten och sedan hem till Andreas släkt på kvällen. God mat och dunderfina julklappar.
milo fick massor av kläder, presentkort på pop. och leksaker.
Själv fick vi massor av bra grejor till hemmet, kläder , spikmatta, massagegrej till huvudet stavmixer och massa mer.

Hur var er Jul?

Milo har utvecklats massor på sista tiden.

Milo kan:
Peka på saker som han är intresserade av
klappar händerna
säga mamma och pappa
leka tittut
springer numera med sin läragåvagnspryl
går runt möbler
krypa i turbofart
stå själv i 2-3 sek
dra katten i svansen;)

Har säkert glömt några moment. Men sjukt vad fort tiden går fort ialalfall!


Idag har vi köpt en jacka och windstopper på  POP. till milo. superfina!

kram

Kommentarer
Postat av: Mamma till Melker.

Uh, jag ska kasta mig till Polarn o Pyret imorgon, hoppas på mellandagsrea fynd muahhaha :)

2009-12-27 @ 08:46:25
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Mamma till Melker.

Nej men gud vad tråkigt! Jag är ute efter lite långkallingar och kanske en ny mössa, men vi får se vad det blir. Jag hoppas fasiken att dom fixat fram rean tills imorrn!



Haha jadu, det är fasiken svårt. För vi vill ju ha ett mega stort så ALLA kan komma :P Men vi har än sålänge bara kommit på att det blir i september :)



Haha, men vi har inte råd att köpa nån lägenhet you know, det får bli hyresrätt för vår del :P Ja vi måste ses! Jag är väldigt upptagen den här veckan som kommer nu, men veckan därefter kanske?

Hur åker man till er? Och vad heter den slutgilltiga stationen :P?

2009-12-27 @ 16:00:53
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar bilder på Milo från julafton!

Kram MosterMadde (förkyld)

2009-12-28 @ 05:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0