Mycket att stå i :)

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 12:46:21 | I kategori: Allmänt


Idag är den enda dagen denna vecka som vi ine har något inplanerat och det betyder pluggdag och göra klart milos rumdag:)

Att måla om ett rum var svårare än jag trodde. Skitsvårt att få det bra och fläckfritt! Sen ska borden upp oxå och jag har lite ångest hur den ska sitta dock. Tror att den får vänta till nästa vecka och att vi möblerar rummet idag istället.
Sedan en annan sak angående Milos rum.. Vi har ett superfint skötbord men det är till ignen nytta alls då milo vägrar att ligga still när man byter på honom så vad tusan ska man med det till? tar ju bara massor med plats ju. Och lådorna i det är ju inte til lså stor nytta heller för vi har väldigt bra förvaring i den nya lägenheten..... Dilemma dilemma :p

Imorgon kommer familjen greta hir på middag och idol! Kommer bli mycket trevligt och milo längtar massor att få leka med luddisen ;)

Igår var vi och lekte med ragnhild och Ruth. Jag fick massa söta bilder på när Milo är en plutt som jag inte sett förr. Så skrolla och titta:)

på kvällen kom en kille och hämtade mina barstolar som jag lagt ut på blocket:) 1000 kronor fick jag för 4 st så det var superbra tyckte jag:)

Nu  vill Milo leka:)

kramkram

Milo 1 månad på dagen :)



Milo 3 månader :)




Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Jag kan tänka mig att det är svårt att måla. Men vad roligt att få det fint! Så SÖT han är på bilderna!



Jag tänkte tipsa dig om att du kan vinna presentkort på barnrumsinredning hos mig. Massor av fina saker :)



Jag önskar dig en mysig kväll!

2009-12-03 @ 21:22:59
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Halkade nyss in här, och vilken fin blogg du har! :)



Tänkte också passa på att tipsa dig om ett par tävlingar jag har i min blogg. Om du vill vinna ett lektält, en personlig almenacka, presentkort på KALAStillbehör eller en Ugly doll väggalmenacka för 2010. Det är bara att vara med! :)



Hoppas också det är OK att jag lägger till dig bland mina favoriter? För här kommer jag absolut kika in igen! :)



Ha en skön dag! Kram Lina

2009-12-04 @ 10:40:51
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

va söt.. hörrö.. du har missat en tävling med en superfin filt.. ja är lite avis på er som kan tävla :)

2009-12-07 @ 23:24:33
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0