Tisdag!

Publicerat: 2009-04-14 Kl: 10:05:10 | I kategori: Allmänt


Dagarna bara rusar förbi.
Jag kan berätta långhelgen i korta drag.


Fredag: Var vi på middag hos Madde och Sandor i deras nya fina lägenhet. Luktade nytt :) Där bjöds det på pasta med hemlagad pesto, parmaskinka och ägg med skagen på!


Madde Milo Sandor :)



Lördag: Åkte vi ut till Norrtäljde till Andreas mormor. Det var Jag, Andreas, Milo, Andreas mamma, mormor, moster, kusin och kusins far!
Vi hade picknick i det fina vårvädret i en supermysig skogsdunge! Sen åkte vi till andreas mormors lägenhet och åt god påskmiddag! Milo var i princip vaken hela dagen och var väl sissodär trevlig på kvällen :)
Sätter in Bilder från den dagen senare då jag ska få de skickade till min mail, eftersom Jag glömde kameran i bilen.


Milo hänger på pappa med ett halvglatt humör :)



Söndag: Var vi hos min mamma på middag. Det var trevligt och det bjöds på fetaost paj med soltorkade tomater. Vi var hos henne i princip hela dagen och degade på hennes veranda :) MYS!

Chillar på mormors veranda i vagnen :)



Måndag: Var vi hos min mormor på middag:) Det blev kött, potatis och grönsaker till varmrätt:) Mums!!!! Där fastnade vi hela dagen också och Milo var nöjd och var vaken för första gången när han åkte vagnen hem:):):)

Milo spänner sina muskler på gammelmormors säng i spännislinnet:)



Idag: har vi varit på gymmet och ska ner till min mamma igen och PLUGGA! Sen blir det att vila resten av denhär veckan förutom på Torsdag då vi ska träffa Emelie och Lukas:)

Hur har eran påsk varit? :)
kram

Kommentarer
Postat av: Madde

AWW :D Han är så bedårande sööööt! Kommer aldrig kunna sluta säga det :D



Uuh ja, man kan ju småhoppas att nått faktiskt vill som jag vill den här gången i alla fall :P Vi får väll se hur det blir :)



Owh vad kul ;D Öh jadu vad har vi för vagn.. en beggad Brio som jag fick av min kusin haha typ blå/grå, mer vet jag inte :P

2009-04-14 @ 10:41:40
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Jamen det är ju så sant så sant såååå :)



Ja jag tycker fanimej att det borde vara nått tecken, OCH den här gången var det ju blod också liksom, inte bruna strimmor som sist utan real blood hör du skräckmusiken, dömdömdömdööööööm haha :D



Om inte annat får jag sexa sönder Seth när han kommer hem från jobbet ikväll, fortsätta hinka mitt bövelens hallonbladste och typ städa :p För nu ska han uuuuuuuut :P





2009-04-14 @ 12:37:15
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Thihi så söt lillkillen är :)

2009-04-15 @ 16:22:50
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0