Tisdag!

Publicerat: 2009-04-21 Kl: 10:19:37 | I kategori: Allmänt


Hej!
Lite dålig uppdatering här men Jag har inte haft tid riktigt. Milo är allt mer vaken på dagarna och kräver sin uppmärksamhet :)

Magen har blivit mycket bättre nu när vi ger en större dos minifomdroppar innan varje mål.
Han är supernöjd nu så det känns skönt i mammahjärtat:)


Igår  var vi och fikade med madde och linus. Lika trevlgit som sist och Milo pratade mest av oss alla ;)
Han kissade även ner golvet när ja skulle byta blöja i smyg i vagnen :p
Som Madde skrev i sin blogg så försökte vi få pojkarna att titta på varnadra men det blev att Linus tittade på mig och Milo på Madde haha... Bättre lycka nästa gång typ:p

Sen måste jag säga igen att Lukas, Emelies pojke ska krya på sig som har åkt på det bajsiga RS-viruset och ligger på sjukan! (Hoppas ni får komma hem i morgon)! :)

Idag ska vi hem till Milos farfar på middag. Det ska bli trevligt.

Bara så alla vet så fyller jag år på lördag så ni är förberedda på att köpa en ny gaderob med kläder i till mig :P hehe

JUST DET! Nu är jag himla nyfiken hur det har gått för Madde med magen ;) Har det kommit en Melker tro ?


Nu ska det diskas!
kram

Här kommer bilder och film på Milo och Linus.. Kanske inte allt för glada dock :p (Har kopierat de av madde :) )









Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Jag är ochså jätte nyfiken på Madde. Antaligen så har väl melker kommit till värlen :)

2009-04-21 @ 11:07:59
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Emelie med sonen Lukas

hahaha vad söta små pojkar!



antar att du menar sittdel ;D haha men det tro jag inte =P Men ajg blev helt kär å 300kr är ju ingenting! Han har inte svarat än tänkte ringa honom vid middagstid ifall jag inte hört något då =)



Å så söt du är i bloggen =D vi måste leka sen när lilleman är frisk från detta virus!



Kramar

2009-04-21 @ 11:27:10
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: emelie.

Rupert!

Det verkar som ni har det helt underbart!! Saknar dig och vill gärna träffa er snart!

Tänkte även passa på att fråga om du möjligtvis har några baggybyxor som du vill sälja? Säljer du så kan du ju köpa nya! ;) Svara på facebook.

Puss emelie, (bex flickvän, så du vet. haha).

2009-04-23 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0