Söndag!

Publicerat: 2009-04-05 Kl: 11:35:06 | I kategori: Allmänt


hej hopp!
Nu har ja inte bloggat sen torsdags men det har varit så fint väder så man har lixom inte haft någon lust:)

I Torsdags va ju Emelie och Lukas här.. Lika trevligt som vanligt:)

I Fredags var Jag utvilad eftersom Milo sovit hela natten lång i princip. SÅ SKÖNT så vi traskade ner till gymmet. Milo tyfckte det va tråkigt så han somnade och vaknade efter 45 min så lite svett fick jag av mig ialafll:)
Sen var vi ute hela dagen i det fina vädret med Pappa Andreas och hade picknick!

I Lördags Var vi ute hela dagen igen eftersom vädret tillät.
Milo sov säkert 2 timmar i vagnen och var supernöjd.
Sen på kvällen blev det bad med Mamma :) Lika mysigt somvanligt.
Efter  det va Milo så övertrött så han gnällde i 2 timmar men tillslut somnade han i sin EGNA säng:) Han sov där iallfall till 03.00. Sen fick han sussa vidare med oss.

-En fråga till alla mammor.. Hur lyckas man få täcket att ligga kvar på de små när de sover? Milo delar med oss när han sover med oss men när ha nsover själv har han ju eget men lyckas sparka av sig det hela tiden och  blir iskall:/

Idag ska vi hem till min Mamma och äta middag. Ska bli trevligt. Annars ska vi väl bara mysa inne för idag är det bajsväder.
Hej hopp kram!


Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Det där med täcket är svårt :/ Oliver sparkar oxå av sej täcket och blir kall :/

2009-04-05 @ 13:04:07
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Okej :) Härligt att resa lite.

Har aldrig varit i Grekland innan men min sambo har varit där flera gånger och han trivs på Skiathos. Vet dock inte vart det ligger. Vi hade funderingar på Rhodos med.



Jo vi tänkte åka i början på Sep när det inte är lika varmt för lillen.

2009-04-05 @ 18:21:33
Postat av: Tess

jag har alltid hel pyams på adrian, när han va liten skit hade han sockor oxå.. jag hoppade täcket, det vart så glatt på nått vänster. så jag hade filt ist. ta en med något tyg som inte glider mot pyamsen... Nu börjar det bli varmt oxå..Ett tips!

puss

2009-04-05 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0