ooaaaaooaagrruugruu

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 08:21:12 | I kategori: Allmänt


Nu är vi hemma från äventyr:)
Milo fick lite nya bodys och några byxor!
Han har varit extremt glad idag:) Påväg till bussen så var han toksocial i vagnen! Det brukar han inte vara utan bara titta eller sova:P
Det var trevligt att träffa Della och Tindra! Vi shoppade åt de små och åt sallad:) Nyttigt nyttigt!

MEN nu kommer det negativa under dagen!!!! VARFÖR SKA JAG ALLTID STÖTA PÅ MIFFOGUBBAR FÖR?
När vi sitter vid busshållplatsen sätter sig en ful äcklig bajsgubbe som stinker fimp brevid och tänder 1 cigg precis brevid oss. Jag ber han snällt ställa sig utanför busskuren men han vägrar och blåser rök MEDVETET rakt på min älskade Milo.
Ni kan ju fatta hur Jag flippade och började bråka med honom! Han bara skrattar! Jag ringer polisen då han börjar hota mig!
GAAAH! Jag hatar äckliga gubbar!
Somvanligt kunde inte polisen göra ett skit:P Vad fan ska de va bra för?


Här kommer ett fint filmklipp på min sociala son iallafall:)



Som rubriken lyder så är det det ljudet Jag har hört från en hyperMilo sen halv 5 imorse:) Och lite bubbelpruttar som resulterade en gul sörja i sängen!
Men som vanligt vart Milo ännu mer nöjdare och höjde volymen på sina "ooaaaaooaagrruugruu" ord:)
Nu ligger han i babygymmet toknöjd.

Idag ska vi träffa Della och hennes Tindra och ta en tripp till forum och skaffa några kortärmade bodys till lilleman och ett par i strl 68 då min knodd växer HELT sjukt och knappt får på sig några bodys längre:S Eller ju om man värkligen drar i kanterna, men det ska ju sitta skönt också. Hur hände det lixom?

Ikväll kommer en dam och hennes man hit och ska ta sig en titt på Sigge.
Nästa Måndag kommer en annan kvinna hit med sin son och ska titta och hon låter väldigt bra! Hon har bara haft omplaceringshundar och haft hanhundar som är värdelösa att gå i koppel men fått buckt med de. Hon är med i brukshundsklubben och tränar aktivt plus att hon har en hund redan som Sigge kommer bli tokkär i.. :) Hoppas det klickar!




Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Nu har jag skrivit ner bra mycket som vi köpt :-)

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Thihi va gulligt :) Han är ju bara för söter lilla MiloBus :D

2009-04-29 @ 19:33:03
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Vilken idiot snubbe!



Nämen duktig du är då =D haha ja mig spelar det ingen roll ;) men gud så kul det ska bli! =D kan ju dra till sös å fotas nästa fredag också? =)) Lukas är nästan helt frisk nu också! Bara lite hosta som sitter kvar =D=D



Kramar

2009-04-30 @ 00:41:16
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Oj vad roligt , då tycker jag verkligen att du/ni ska åka dit. Vilket sött videoklipp=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0