Idag är det fredag!

Publicerat: 2009-04-24 Kl: 18:07:44 | I kategori: Allmänt


Idag har Jag och Milo varit i skolan hela dagen och validerat en kurs. Milo tyckte det var väldigt intressant och vägdrade sova :P Vi va där kl 9 och slutade vid 1 :)

Sen åt vi lunch me pappa andreas fast Milo sov i vagnen. Vid 4 så var vi på Bvc och fick lära oss magmassage. ÅÅH va skönt tyckte Milo och fick ut massor med onödiga gaser i magen:)

Nu har Jag sålt min gammla vagn äntligen. En kille kom hit och hämtade den nyss (en kompia av Bingo) haha :)

Nu ska Jag busa med min bebis!
Adjö :)


I Love you!


Kommentarer
Postat av: Madde

Uuh ja men jag dör verkligen av den här oron. Vi var ju på ks idag igen för att kolla hans hjärta, allt var bra tack och lov så nu är vi i alla fall utskrivna, men läkaren babblade om¨återfall och om han skulle få det och allt vi skulle vara uppmärksamma på, och då blir man ju nojjig till tusen och bara letar fel typ bara för att man är så rädd, bläää :/

2009-04-25 @ 00:25:57
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Laura

sv: Hehe ja dom är så söta!



Vilken underbar bild!

2009-04-25 @ 09:23:17
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0