Glad Påsk!

Publicerat: 2009-04-10 Kl: 12:55:31 | I kategori: Allmänt


Jag passar på att säga glad påsk allesammans:)

På 2 månaderskontrollen igår gick det prima. Han log direkt när läkaren försökte få honom på gott humör och pratade massor så hon var superimponerad:)
Han hade dessutom gått upp 100 gram på bara 3 d agar haha. TJOCKIS!

Sen  åkte vi och hämtade den nya vagnen. Inte lika tjusig som Milos lilla "dockvagn" men så himla mycket mer praktisk. Den vart liten när man fällde ihop den men ändå stor när man rullar den med 4 ordentliga hjul men vger kanptt något alls:) Supernöjd är jag och av Milo blev den godkänd när vi provrullade den igår kväll.

Idag har Milo varit på strålande humör och tokbabblat och "skrattat".
Ikväll ska vi hem till moster Madde på middag. ska bli trevlans!

Nu ska jag göra mig en kopp te och sola lite på ballkongen när plutten sover:)

kram


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Ja uscha det är verkligen hemskt.

Jasså, vi har haft skit i 4 dagar nu fast idag är det fint igen. Äntligen

Vill ju ha sommar snart =)

Postat av: Heidi

Glad Påsk :)

2009-04-10 @ 18:16:23
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja det skulle vara sketaballt, men då tycker jag nog att jag borde börjat märka nått rätt snart :P Hur långt tid innan, om man säger så märkte du att det satte igång?



Oj shit, du verkar ha mycket för dig i påsk :) Här blir det coola bananer, bara glida runt hemma och göra ingenting haha. Kanske städa gamla lägenheten till besiktiningen den 20e :P Vi får väll se:)



Haha jaa men det där 39 ettsade sig liksom fast i huvet hhaa ingen aning om varför men aah :P



Glaaad påsk ;D

2009-04-10 @ 19:55:44
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Laura

sv: I måndags när vi var på BVC så vägde Kasper 7,3 kg och var 60 cm. Det där med längden har jag lite svårt för eftersom vi var hos doktorn för tre veckor sedan och då var han 60,9 cm. Tycker att våran BVC tant är dålig på att mäta eftersom hon inte ens drar ut hans ben ordentligt :P



Hur stor är din lillgubbe då?

Får man inte se en bild på den nya vagnen? :D

2009-04-10 @ 20:52:08
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0