Uppdatering!

Publicerat: 2008-12-19 Kl: 14:07:51 | I kategori: Allmänt


Här kommer en vecka 34 bild, lite prylar till bebisen och bebisens blivande far i miniformat :P

                






Jag har varit lite låg i några dagar av alla hormoner osv så ska Jag va ärlig har jag inte orkat skriva på ett par dagar...
Men Jag kan uppdatera lite.

Onsdag: Vaknade Jag ganska sent somvanligt. När klockad var 2 så tog Jag och Andreas bussen till hans pappa, fast Jag svängde av hos Tyra och Viktor som bor granne med honom.
De är två barn som Jag jobbade med förut. De är så söta och det är så kul och se hur de utvecklas.
Jag fick en julklapp av de som Jag inte har öppnat än (DUKTIG RUBY!) och kläder som de har vuxit ur till bebbon... STORT TACK!
På kvällen gick Jag över till Andreas pappa och åt middag med honom, andreas, och hans mamma och sigge såklart. Mycket god Asiatisk mat.
Sen sussade vi över vilket Jag ångrade för sängen där är sjukt obekväm plus att Jag blev matförgiftad!

Torsdag:På morgonen vaknade jag vid 9 helt utpumpad och trött.
Andreas syster kom förbi och åt frukost med oss och medan Jag vilade upp mig under dagen så åkte de till Gärdet med Sigge så han fick busa av sig med alla de glada vovvarna.
Sen på eftermiddagen åkte vi hem till mormor och morfar och åt lite mat, och sen äntligen hem till oss igen :)

Fredag: Idag har jag än sålänge hunnit äta frukost och varit ute med sigge 2 gånger.
Har inga planer ikväll men det lutar väl åt att bara dega hemma framför tvn och tvspelet.

Idag går jag in i vecka 34 :)

Är det någon som har lite tips på vad man kan syssla med hemma så dagarna går lite fortare?


Kommentarer
Postat av: lie

rita, läsa, göra smycken, spela tv.spel, kolla film,

2008-12-19 @ 16:13:46
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

hej & grattis, du har vunnit bloggdesignen! du kan lägga till mig på msn, [email protected] så pratar vi vidare där :)

2008-12-19 @ 18:33:39
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

hej & grattis, du har vunnit bloggdesignen! du kan lägga till mig på msn, [email protected] så pratar vi vidare där :)

2008-12-19 @ 18:39:09
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

vad söta kläder du hade hittat :D

2008-12-20 @ 16:24:15
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sara

Töntigt att lägg upp en bild på sin vagn

2009-01-15 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0