Tråkig dag...

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 20:21:33 | I kategori: Allmänt


Idag vaknade Jag nog på fel sida.
Kände mig inte alls munter till något alls! jag mådde sjukt illa oxå.
Andreas var snäll och gick ut med sigge.

Tror man känner sig lite nere pga vädret oxå.
Jag vill så gärna åka utomlands men vi får väl vänta till somamren. Vi vill åka till Grekland då... Vi var där förrförra somamren och Ö-luffade och det va sjukt myspys.
Och thailand i vintras behöver vi ju itne ens prata om.
Känns som man blir extra kär när man får uppleva något tilslammans som man kan dela minnet av....

MEN tillbax till verkligheten...

Efter en frukost som fick stanna kvar i 10 minuter i magen glev det en liten tupplur av en form av utmattning och sen en prommenix med Sigge tillsammans med Andreas.
Kändes lite trist det också för ja går bokstavligen talat mer långsamt än min gammelmormor som är 95 år!

Men men.. snart e man väl tillbaka till verkligenheten igen när man har gått av sig alla mammakilon och har aen söt bebis att ta hand om:)

Nu ska ja ut med siggevovo igen... 
 
              

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jo det är ju trist att denna kris skulle komma nu.

Men eran lägenhet är ju inte jätte liten så det blir säkert bra :)

Postat av: Jacqueline

OOOOh jag trodde inte man ville göra sånt när man var gravid, haha :( va fan.

men jag hade tydligen 8 gånger kvar på kortet som gick ut idag, ska dit imorgon och flirta lite med kassakvinnan så jag kan få användning av det, då bjuder jag dig kvinna på bubbel med mig :)



fin din blogg har blivit <3<3<3

2008-12-18 @ 23:37:21
URL: http://jacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0