Måndag

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 22:23:30 | I kategori: Allmänt


Imorse gick jag upp kl 9 och åt lite frukost som kom upp som en fontän.
Så stört jobbigt att mitt illamående har kommit tillbaka...
Efter det åkte Jag till Älta och köpte en mjuklift till vagnen som Jag hittade på blocket för 200 kr:)
Den var splitterny och oöppnad förpackning så det var ju ett fynd!!

Annars finns inte så mycket att säga om dagen.
Sov middag i 3 timmar och sen Åt Jag tomatsoppa med vitlöksbröd till med andreas och till efterrätt glass... MUMS!

Mamma har haft Sigge under dagen så man ahr fått lite prommenadavlastning nu när man i princip rullar fram på gatorna.. hehe..

Hoppas alla mår prima!




"nygravid" ca: 12 veckor

Kommentarer
Postat av: Karoline

Håller med det är så coolt för man vet absolut ingenting ! Hur kommer den se ut ? hur kommer den bete sig? Hur kommer allt förändras?



Läste din blogg om att ditt illamående kommit tillbaka.

Jag fick också tillbaka mitt illamående i v.30 typ.

Pratade med bm och hon sa att det var ganska vanligt att det kom tillbaka för att den lilla har blivit så stor och kroppen är inte van detta.

Hoppas det går över.

Postat av: Karoline

Just ja glömde svara på en fråga =P



Min bebis rör sig absolut inte lika mycket nu som innan. Visst rör den sig ibland och då gör det ONT men det är inte mycket iaf.

Postat av: Karoline

Trodde jag också skulle få må bättre efter v.25 också

men icke =P Tycker bara allt blir värre och värre.

Ja det man känner nu är ju mest bufflar där inne.

Bebisen putar ut med rumpan typ eller drar fram och

tillbaka med händerna.

Det är riktigt häftigt faktist :)

Joel brukar vara där och trycka för att få lillen

förbannad och det lyckas han med.



Haha om Joel skulle få välja så skulle lillen

ha dödskallar i hela hans rum :)

Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

ha en bra tisdag :)







KOLLA IN MIN BLOGG! ILLAPISSAT.BLOGG.SE

2008-12-16 @ 14:11:16
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: Karoline

Haha vad gulligt :)

Jo snart får vi mysa med den lilla och jag längtar

SÅ mycket. Men samtidigt är jag så jävla nervös.

Vågar knappt lämna hemmet för man vet ju aldrig

om vattnet kanske går. Pinsamt att vara på en butik då

kanske :P



Stackare låter inte alls roligt med klåda.

Fick också höra av min bm att det var hormoner

som gjorde så att man fick bristningar.

Har inte använt mig av några medel och jag har inte

fått någon bristning ändå, men peppar peppar =P

Köpte mandelolja i v.14 bara för att börja smörja

men den använde jag 2 gr =P Och nu skiter jag i det.

Postat av: Karoline

Fast många får ju jätte mycket den sista veckan så jag vill inte jubbla ännu =P

Sedan hade det inte gjort något om jag hade fått heller för jag får ju något värdefullt för det , men det är ju ett plus iaf :)



Jo det känns riktigt härligt ,vill ju ha det någorlunda fint innan lillen kommer !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0