Lördag

Publicerat: 2008-12-27 Kl: 13:12:54 | I kategori: Allmänt


Igår var jag i forum men fick panik av att bara gå in där. SJUKT mycket folk men ja köpte 2 supersöta dresser åt bebisen iallafall fast i strl 62 så den ahr ngt att växa i.

När Jag kom hem var jag helt förstörd i hela kroppen trots att vi bara varit där i knappt 1 h.
Kan berätta att Jag sov 18 h inatt:P

Idag ska ja hämta bilbarnstolen som jag vunnit på aktion på tradera:) (Helt splitterny för endast 300 kr).

Ikväll blire att ta det LUGNT:)


Här är kläderna Jag köpte till bebbo igår:





Kommentarer
Postat av: Karoline

Ajdå stackare. Riktiga värkar sitter ju i korsryggen och dom blir bara starkare och starkare tills du slår sönder saker typ=P Jag kunde ha ont till och från i korsryggen i 1 mån innan han kom och det är inte alls skönt.



Hehe jasså. Ja men det är bra att du vilar nu och sover för sedan vet man aldrig när man får sova riktigt igen =P Här jobbar vi i pass hehe. Och nu vaknar den lilla och vill ha mat hör jag!

Postat av: Madeleine

Jag klämmer och trycker på min mage hela tiden! Det är så roligt när han buffar tillbaka!



Jaa precis man vill ju inte att det ska bli för mkt problem och att man får stanna på bb jättelänge men jag är så trött på att vara gravid och önskar verkligen att det ska vara klart nu.. men 37+0 låter utmärkt :)



Ja men sen gäller det ju att börja övningsköra. Däremot säger pappa att jag har lätt för att lära mig i och med att jag lärde mig det mesta på 4 gång och kunde köra på stora vägar redan då.. men sen så rann det ut i sanden.. en intensivkurs skulle sitta fint! Kan ju behövas körkort nu när man får barn! Underlättar nu väääldigt mycket



vilka söta kläder! Jag såg den där översta på internet för ett tag sen.. LOVE IT! Var det från kappahl eller nåt?

Vi var ju och skulle shoppa idag... hitta inte ett skit! Så jobbigt också när jag sitter i rullstolen när vi ska shoppa, inte den bästa utsikten haha! jag får väl försöka igen någon annan dag! Dessutom verkade det inte vara så mkt rea... var bebiskläderna på rea?

2008-12-27 @ 18:52:33
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jo han är mammas lilla matvrak =) Men han är så snäll grinar väldigt sällan.



Jo 51cm är han , men strl 50 passar jätte bra det är nästan lite stort för honom. Men satsa på kläder det står från 50-56 på för det ska dom kunna ha :)

Postat av: Jacqueline

Gud vad söta kläder! :)



Haft en bra jul?

saknar dig babe!

snart blir det bubbelbad! :)

2008-12-27 @ 21:16:16
URL: http://jacqueline.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jo men precis bättre med lite stort :) Uscha stackare. Jag hade stora problem med beckenet, benen,magen m.m den sista månaden och det var riktigt kämpigt. Ryggen har jag fortfarande ont i men det tar väl en stund innan det försvinner tror jag. Men annars så är alla andra krämpor borta :) Verkligen jätte skönt. Jag har nästan glömt bort tiden som gravid nu.

Postat av: Madeleine

ahaa då får man väl ta sig en titt igen då. jag har faktiskt inte köpt så mkt kläder bara några enstaka plagg. Jag lekte med dockor tills jag gick typ i 5:an så för min veckopeng brukade jag köpa riktiga babykläder till dom, så jag hade en del innan hahah.. Men sen sa mamma när jag var i vecka 10 att det var för tidigt att köpa men jag insisterade och då sa hon: men jag har redan köpt allt! Så det var ju tur de :P



Teorin känns någorlunda lätt.. tog mopedkort i oktober hahaha.. min sambo hade köpt en moppe när jag kom hem från jobbet en dag.. jag hade en när jag var 15 men ingen eu-moppe och den måste man ju ha körtillstånd för.. så då fick jag plugga på teorin... kanske inte riktigt lika avancerad däremot.

Men vi bor en bit från tåg och buss som inte går så ofta så ett körkort skulle sitta fint.

Haha roligt.. kanske blir en liten dansare :)



Har du känt mycket när bebisen hickar? Min gör det nästan hela tiden och HÅRT.. känns som om han sprkar regelbundet och det kan hålla på i typ 10 minuter.



Ja precis. varit sjukskriven fööör länge nu haha... Jag började jobba som butikssäljare på Ahlsell i september, satt på deras kontor i ett år innan. Ahlsell säljer material till hantverkare så som el, vvs och verktyg och ja, lite allt möjligt. Men jag klarade bara att jobba en månad innan jag blev sjukskriven på halvtid.. en månad halvtid sen blev det på heltid.. så det känns lite tråkigt när man precis börjat nytt jobb men jag kunde inte göra så mkt.. Sen har jag en egen internetbutik också som jag inte jobbar så jättemkt med, just nu försöker jag bara sälja ut lagret.. Du da? vad jobbar du med annars?

2008-12-28 @ 09:52:50
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jo man kan ju alltid hoppas på det :)

Jasså ojdå ja det finns ju dom som har det ännu kämpigare huua.

Postat av: Lina

Fina!:D

2009-01-05 @ 12:02:35
URL: http://metrobloggen.se/liiinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0