Fint väder!

Publicerat: 2008-12-28 Kl: 17:36:55 | I kategori: Allmänt


Idag har det varit strålande väder som har utvecklat ett strålande humör:)

Jag, Andreas och Sigge tog en långprommenad. Det var skönt att komma ut med SJUKT smärtsamt i kroppen efter ett tag, så det var rätt skönt att komma hem också.

Min mamma skickade superfina bilder på Sigge till mig idag som Andreas mosters man har tagit:)

Visst är han underbar:) ?


(Klicka på bilderna för att göra de större)


                    
  

Kommentarer
Postat av: kvadding

riktigt fina bilder alltså :D

2008-12-28 @ 20:50:59
URL: http://www.kvadding.com
Postat av: Karoline

Haha vad roligt :) Du får spela mycket abba sedan då.

Postat av: madeleine

Jag säljer kläder :) men som sagt jag försöker sälja ut allt så det är mest sommarkläder.. men kolla om du vill www.in-the-spotlight.se



ahaa okej, dt verkar kul att jobba som personlig assistent, men mycket krävande också..



Jo det är svårt att låta bli att köpa kläder :) men jag försöker spara pengar så jag kan gå och shoppa sen när jag är mammaledig i stället ;)



oj aptiten.. den har har alltid funnits i alla fall haha.. men äter mest godis och chips och julmust faktiskt.. jag får inte i mig så mkt åt gången men jag är hungrig varje timme eller varannnan timme i alla fall.. men jag tror jag åt mer i början av graviditeten faktiskt jämfört med nu.. och jag har inte haft några direkt cravings.. också mer i början och sen om folk pratar om någonting så måste jag ha det :P själv då?



Ja det borde vi absolut, ha några playdates :P jag har två från mitt förra jobb som har bebisar på 6 månader och 3 månader.. fast inga som jag umgås med annars.. jag är först i min kompiskrets att ha barn.. eller har en gammal kollega som har en dotter på 10 månader, lär väl bli att man ses mer nu ialla fall..

2008-12-29 @ 10:18:36
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: madeleine

Det var verkligen tur! Köpte du den via tradera då? Vår bilbarnstol är 9 år gammal så jag vet inte om den är så säker längre.. men jag fick den gratis :P får väl kolla upp det lite närmre annars få vi köpa en i alla fall...



Det verkar som om man bli väldigt lös i magen innan det är dags.. många som har förvärkar verkar ha så.. Det har inte jag varit.. eller jag var lös i magen i början men sen jag börja käka järntabletter vart det tvärtom..



hur känns värkarna idag då? lugnade de ner sig efter ett tag? känns lite som om han kommer komma ut snart eller tror du inte det också? :)



Nej gud.. nyår blir superlugn.. middag och svärföräldrarna och sen bara hem och vila tror jag.. det var länge sen jag firade nyår på någon fest.. nyår är så överskattat och det slutar alltid med tjaffs.. vad ska ni göra?



Om du inte har addat mig på msn så kan du göra det (jag[email protected]) För nu när jag sitter vid den här datorn så har jag tillgång till det.. tänkte att eftersom vi båda bara sitter hemma :P



Nu ska jag fortsätta laga potatismos och köttbullar.. vilket jag fick cravings för idag haha

2008-12-29 @ 17:42:06
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tack så hemskt mycket, verkligen roligt att höra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0